INSEMINARE 94 - Felicitari Betty200

Raspunsuri - Pagina 23

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anairisanna spune:

Maria,mosul anul acesta a fost foarte darnic cu tine
azi am 11 zile de la IA mi-am facut acuma seara un test si din pacate mi-a iesit negativ

secu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Ana daca l-ai. Facut seara nu are cum sa se vada. Mai fa unul cu urina de dimineata

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Am uitat sa va sun am fost azi la Dr Hematolog de azi fac Clexane 0,4 mg. Dancutza ai tot respectul din partea mea ca ai curajul sa te intepi singura( eu sunt asistenta medicala ATI , dar nu am curajul , mi le face sotul ) . Eu fac Clexanul la ora 21 , aseara am adormit mai repede si m-am trezit cand cand m-a intepat .

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns betty200 spune:

Doamne ajuta Maria! o sa fie bine! Eu pana luni trebuie sa primesc rezultatele pentru trombofilii, am ceva emotii, sper sa nu am ceva grav si sa fie prea tarziu sa incep Clexane.

Va doresc tuturor bebei in burtici cat mai curand!

9+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Bety Multumesc . Daca luni Beta a fost 69,8 maine cat ar trebui sa fie? Ma gandesc sa ma duc sa repet Beta.

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MariaBcf spune:

Bety Doamne Ajuta sa iti iasa analizele bune .

Sarcina oprita din evolutie noiembrie 2011- 5 saptamani, iulie 2012 - 6 saptamani.Mutatia PAI 1 - homozigot. Mutatia MTHFR C 677T- heterozigot