Mamici si viitoare mamici de gemeni&tripleti (73)

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Adde2510 spune:

Citat:
citat din mesajul lui adrianaady

Adde o sarcina gemelara e frumoasa dar si putin mai grea, depinde de la caz la caz. Stiu fete care au stat la pat mare parte din sarcina, eu de la 14 sapt sunt in medical acasa. Dar sunt si fete care au lucrat pina aproape de 30 de saptamini. Eu iti spun toate astea ca sa iei in calcul ambele variante.
Noi suntem putin racite , dar speram sa ne treaca repede. Avem 27 de saptamini, burtica creste pe zi ce trece, colul era 3 sapt trecuta dar slava Domnului avem cerclaj facut la 14 saptamini preventiv. Cred ca e primul sfat pe care l-as da oricarei gravidute cu gemeni . Poate asa sunt eu, precauta din fire si imi iau toate masurile de protectie
O zi buna si sa auzim doar vesti bune



Sa stii ca abia acum am vazut si mesajul tau! Sau il vazusem si am sarit peste el? Oricum, tin sa-ti multumesc Pt. mine inseamna ceva cand altii isi fac timp sa se mai gandeasca si la mine.

Inca primesc sfaturi "de bine", compatimitoare dar incerc sa nu las sa ma afecteze atat de mult. Parintii vazand ca nu le mai raspund la telefon au inceput sa-mi sune... cunoscutii, vecinii M-am trezit cu una la usa sa-mi spuna ca pot sa apelez cu incredere la ea N-am inteles nimic din ce vroia de la mine! Dar cat se mai poate face "ceva" or sa tot apara binevoitori. Cu fostul prieten nu am mai vorbit, ma agit numai eu sa-l sun si sa-l tin la curent, iar in ultima vreme nici nu imi mai raspundea. Asta e, eu am renuntat sa mai lupt cu ei. Imi spun mereu ca Dumnezeu o sa aiba grija si de mine si de copiii mei, e loc sub soare pt toti.

Mai am de asteptat pana luni la eco, unde sper sa primesc vesti bune. :D