Ce masina achizitionam???
Raspunsuri - Pagina 3
Laura25 spune:
Xio, de un Opel Agila ce zici? Eu mi-am luat de curand una adusa din Germania, a fost proprietatea unei doamne la varsta a doua, intretinuta super. Arata impecabil, functioneaza ireprosabil. Consuma in jur de 4%, se conduce foarte usor si desi pare mica, e foarte spatioasa in interior.
Laura25 spune:
Ford K (din ce am inteles de la altii) nu are suspensii pe spate si simti din plin orice denivelare.
Skoda Fabia e super. O spun toti posesorii de Fabii. Era in topul preferintelor mele, dar nu mi=am permis una .
Deceneus spune:
Citat: |
citat din mesajul lui totosika Ce masini sunt la moda acum,fara a uita de indicatorul pret-calitate??Se merita sa ne luam masini la second hand sau noi?Penrtu ce marci de masini pledati???Romanesti sau straine??Pro disel sau benzina? |
Noi sau second
Eu am cautat initial masina second si daca am vazut ca pretul nu scade dramatic la 2-3 ani vechime, am preferat sa iau una noua, pentru ca se primeste si garantie. Daca e sa pice ceva se schimba fara costuri.
Un var a luat un Volkswagen Pasat din Germania aproape nou, si a avut doua interventii importante.
Benzina sau motorina - Un dealar mi-a spu ca daca nu fac mai mult de 20.000 km/an e de preferat pe benzina, deoarece costurile de intretinere sunt mai mici, problema mai putine.
La multe masini pe motorina la expirarea garantieie cedeaza turbina si inlocuirea este costisitoare.
Motoarele cu benzina au putere mai mare la aceeasi capacitate.
O Skoda de 1400 cmc pe benzina are 122 CP, pe motorina la 1600 cmc are 105 CP. Asta se simte la depasiri de tiruri.
Producatori - prefer masini germane sau americane.
Masinile/firmele franceze au caderi de productie mai mari decat cele germane sau americane. Masinile japoneze sunt mai sensibile la drumuri dificile, sunt masini de drumuri de calitate.
O caracteristica este parcul auto din Romania.
Daca ai o masina din cele care sunt multe pe piata gasesti piese si service mai putin costiositor. Daca ai o masina rara si cedeaza o piesa, piesa se aduce la comanda si la pret mare.
Din considerentele de mai sus am oscilat intre Ford Focus si Skoda - Octavia.
M-am decis pentru Skoda pentru ca au garantie la strapungerea ruginei la caroserie 8 ani, pe cand Ford avea garantie doi ani si garantie extinsa la trei ani, mai putin la caroserie. Asta mi-a sugerat ca tabla de la Ford nu este protejata atat de bine ca la Skoda.
Posesorii de Skoda mi-au spus ca masina isi pastreaza mai bine pretul in timp comparativ cu alte modele. Un vecin care face taximetrie cu Octavia spunea ca la 120.000 km a schimbat doar pivoti.
La un model italian, la doi ani scade pretul cu 30%, pe cand la un model german, sau american scade cu aproximativ 15-20%.
Motoarele de Skoda sunt Volkswagen.
Am circulat cu Skoda Fabia. Se conduce usor, este manevarabila, are demaraj bun, motorul merge foarte bine (pe benzina) si este stabila la drum.
Rufus spune:
Am avut mai multe masini, insa dintre toate se detaseaza doua masini coreene: un Cielo si un Hyundai. Ambele fabricate in Coreea, nu la Craiova sau Istambul. Raport calitate/pret excelent. Nici o problema. La capitolul consum, sunt undeva pe la mijloc, adica nu-s cele mai economice. Modelele de serie au toate facilitatile, fara bani extra.
Sunt impresionat de fiabilitatea acestor masini si de confortul oferit.
Rufus, Tora si iadele
XIO spune:
Plictisindu-am pe mobile.de am gasit un BMW seri 1, 118 diesel, care la consum are trecut 5,4 in oraaaaas???????????????
pe bune? eu stiam ca BMW-urile consuma de numa'.
Laura, e dragut si Agila, si are consum mic. :D
marius spune:
Depinde de capacitatea cilindrica (si nu numai) dar in general motorizarile diesel au consum scazut de combustibil. Un Renault Clio de 1.4 diesel are un consum de motorina de 4l/100 km iar in oras 5,5 l/100km. Eu am un Renault Clio pe motorina de 8 ani si acesta este consumul.
www.facebook.com/marius.pernes.3" target="_blank">Destinul meu este de a fi "noi" pentru totdeauna