Bulgarasi de ian-feb2013, capitolul 23

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Mys spune:

Am fost la eco morfologica de T2 :D
Toate bune si frumoase, mi-a cofirmat ca e fetita, are toate cele in ordine, insa nu a putut vedea f bine inimioara (doar dintr-un unghi din doua cat ar trebui) si ma mai duc saptamana viitoare sa finalizam analiza. M-am linistit si cu prostiile pe care le-a debitat araboiul, deci e totul ok.
In alta ordine de idei, am venit acasa si l-am gasit pe fi-meu ud fleasca, cu pampersul plin de pipi pt ca soacra-mii nu i-a dat prin capul ala sec sa-l schimbe!!! Nu stiu ce soacre aveti voi, dar a mea e cateodata..

lui Matei (15.12.2010) si 21+ cu Amelia

http://matei-sansalaviata.blogspot.com

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tweetisor spune:

blue : pai pt pachetul basic reducerea de abonat e 5 % si pt cel extra : 10 % ... deci 800 ron oricum vine mai mult, important e ca sunt medicii respectivi acceptati , printre care si al meu

la stem e ok ... daca semnam avem gratis tesut din cordon ombilical : deci vor fi doar 3590 de platit (6100 cu tot cu stocare pe 20 ani ) fara 1440 de plata .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tweetisor spune:

:) felicitari pt morfo ...
funny bunica ... s-o fi gandit ca rezizsta mai mult un pasmpers :)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns xtraordinary spune:

Mys, bafta la eco!

Mena tu nu ai inteles ca nu mai suporta topicul vesti rele? Stai cuminte si nu te gandi la ce s-ar putea intampla rau, vei vedea ca vei reusi sa ajungi la 38 de sapt cu bine!

Pentru cele care veti merge la Babyexpo, distractie placuta! Sa primiti premii si pt noi

Maggie

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns xtraordinary spune:

Blue, deci tu ai maine morfo? Bafta si sa ne spui tot ce afli!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mys spune:

Ne da tata-mare premii