Cercetare, mamici divortate.

Cercetare, mamici divortate. | Autor: Adina_D

Link direct la acest mesaj

Buna ziua,

Sunt studenta in anul III la facultatea de psihologie din Iasi si realizez o cercetare care sa aiba drept rezultat evidentierea celor mai potrivite strategii de coping pe care mamele le-ar putea utiliza pentru a face fata unor evenimente nefericite din viata printre care si divortul.

Rezultatele cercetarii vor fi de folos in ceea ce priveste programele de sprijin pentru mamele aflate in situatiile respective.

In concluzie, as fi foarte recunascatoare daca m-ati ajuta prin completarea urmatorului chestionar (10 minute).

Va rog sa completati acest chestionar doar daca sunteti mamici care au trecut printr-un divort.

Imi cer scuze pentru discriminarea de gen.

Chestionar: https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dG5PNDhQdk9MSHhVemwtQTJYTFVaREE6MA

Va multumesc anticipat.


O zi buna!
Adina

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Va rog fara off topic.

www.romleas.ro/Rosia%20Montana/" target="_blank">Ce nu stiu romanii despre aurul lor!

Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Diana_b spune:

Ce-i aia strategie de coping?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns A_Iulia spune:

Eu am completat. totusi nu stiu cat de folos pot fi raspunsurile, avand in vedere ca intrebarile sunt formulate cel putin ciudat (cred ca au fost traduse din alta limba). de multe ori am ales ceva, doar ca trebuia ales ceva si nu din cauza ca ma definea raspunsul respectiv.

Oricum, iti urez succes

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rhoneea spune:

Am observat ca multe intrebari se repeta sub alta forma.Par a fi intrebari capcana.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune: