Scoli generale Bucuresti- TOP pe sectoare(2)

Scoli generale Bucuresti- TOP pe sectoare(2) | Autor: eugcem

Link direct la acest mesaj

<<<Topic precedent

<hr noshade size="1" />
Despre scoala 206, 191 sau eventual alte scoli din zona ar putea sa imi dea cineva cateva informatii? Noi apartinem de 206, am vizitat-o, dar nu mi-a facut o impresie extraordinara.

Multumesc!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns poohy spune:

Riloasa, eu am facut JM 5-12. Mi s-a parut ok, nu am simtit atat de mult diferentele (am inteles ca cei care au facut si primara simteau, eu am fost la clasa nou formata. am un fost coleg traumatizat ca veneau copii cu banane la scoala si mancau in fata lui (si a celor care nu aveau, ca nu toti erau plini de bani) - inainte de '89 - sa le faca in ciuda). Bine, pe mine nici nu m-a interesat prea mult conceptul de "cool" "gasca" si alte cele :D
Sunt recunoscatoare profesorilor de acolo, am avut si colegi super, cum se spune - nu regret nimic
Dar NU mi-as da copiii acolo... Asa imi zic toti profesorii cu care ma mai intalnesc, ca s-a degradat mult (nu stiu daca e adevarat sau nu).
Pe vremea mea era considerata scoala buna pentru 1-8, nu pentru liceu
Am vorbit (prin 2007-2008) si cu cineva care are acum 2 copii acolo. Vorbea de droguri in scoala, cum au incercat sa ajunga si la cei de clasa 1 - dar nu stiu daca nu e la fel peste tot. Ea era multumita (unul dintre copii era deja de generala)
Insa pe mine nu ma atrage deloc ideea de elita :P
Tot asa nu mi-as da copiii nici la 11 :D (alt fel de elita) E problema mea