Asp.opt.(781) Felicitari Dana000, MACARIE, mya85!

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Ana178081 spune:

mai e cineva pe aici?
Fetele am facut si eu niste analize anul trecut(sigur nu mai sunt relevante,dar intreb de curiozitate) la care mi-au iesit unele valori mai anormale,deci:
Hematologie(plasma):Indice de protrombina=152%(ref.80-150)
Timp Quick=10,6(interval ref.10,5-13,5)
INR=0,80(0,86-1,11)
Hemoleucograma(sange total):%Monocite=10,2(3,00-9,00)
Monocite=0,8(0,10-0,70)
Eozinofile=0,10(0,40-1,60)
Aveti idee ce inseamna valorile anormale???
Stiu ca Timp quick este ceva legat de coagulare,parca(vad k e ok asta).In rest sunt cam in ceata.La analizele recente Monocitele la fel au iesit tot anormale.
Lorena,MeAlex ma lamuriti si pe mine?
Sunt dintre astea analize legate de coagulare?
Va pup si sa visati frumos

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ana178081 spune:

Raisa stiu si eu un cuplu in care el era mai mult plecat cu saptamanile,nu luni si au reusit intr-un final sa conceapa,ea deja are 6luni si ceva.Stiu doar ca el venise acasa dupa cca 1luna parca(bine ea are 19ani,el 35)
Emilia din cate stiu eu beta incepe sa creasca de la 3sapt de la conceptie,deci cam de cand CM-ul intarzie cateva zile.Gresesc?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bettercy spune:

Eu n-am mai rezistat, a trebuit sa intru pe forum si astazi. :)

Marcella, ar tb sa creasca temperatura cu cel putin doua unitati peste temperaturile a sase zile precedente dupa ce ovulezi si sa ramana crescuta 10-14 zile. Dupa cum stii, monitorizarea temperaturilor nu este folositoare ca sa descoperi cand se apropie ovulatia. Temperaturile cresc dupa ce ovulatia a avut loc deja.