FIV 300
Raspunsuri - Pagina 11
claudina78 spune:
aruam,
imi pare sincer rau pentru rezultat.
capul sus! nu ai alta alternativa decat sa continui sa lupti. chiar daca pare infernal de greu si chiar imposibil, e mult mai usor daca incepi sa te ridici si planifici pasii urmatorii. Asta te va ajuta sa pui durerea intr-un colt si sa lupti pentru urmatoarea incercare.Nu astepta ca timpul sa iti rezolve problema. In cazul nostru acest lucru nu functioneaza, timpul le agraveaza prin simpla lui trecere. Stim bine ca sansele noastre scad cu cat inaintam in varsta. Asa plangi o zi, poate doua, ridica-te si de la capat, fa-ti o planificare cu pasii urmatorii: cand poti financiar sa faci urmatorul, daca sunt impedimente medicale and so on.
Nu uita ca nu esti singura in lupta asta, iar satisfactia finala va merita.
te pup
claudina78 spune:
many,
indiferent cat de multa bucurie sau durere va fi maine la rezultatul beta, tu trebuie sa mergi inainte cu multa putere pentru tine, sotul tau si in primul rand pentru Vlad.
pe mine cand m-au sunat de la clinica sa imi spuna rezultatul si a fost negativ, am iesit din birou m-au cuprins lacrimile, si am stat cu telefonul in mana cam jumate de ora fara nici o putere de reactie, abia apoi am reusit sa ii trimit un mesaj sotului meu sa ii scriu ca e negativ.
iti doresc din suflet ca rezultatul sa fie clar pozitiv!
oricum ar fi rezultatul viata merge inainte si noi trebuie sa fim puternice sa depasim orice tristete.
te pup si iti doresc multa putere.
daniela74 spune:
Citat: |