Salariu meritat?

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns blackgirl0 spune:

Citat:
citat din mesajul lui coracora

Citat:
citat din mesajul lui blackgirl0

Eu sunt medic in tara si muncesc in 2 locuri full time ca sa ma ajung cu cheltuielile. Nu nivel avansat, nici macar mediu. Si, fara stirea barbatului ca ar da divort in 3 secunde de mine daca ar afla, imi caut si un al treilea loc de munca...

Nu pricep cum vine asta, lucrezi deja 16 ore pe zi (2 fulltime joburi = 80 ore / saptamana, fara pauze de pranz / cafea si respectiv timpul de deplasare intre cele doua joburi) si-ti mai cauti o slujba pentru cele 8 ore ramase...? Inteleg ca ai o familie, cum procedezi? Cand mai dormi, cand mananci? Banuiesc ca ai o menajera care-ti face curatenie sau te ocupi tu de treaba asta...?

Coracora, la cabinet am in medie 35 de ore/saptamana x4 =140 ore/luna. La Centrul de Permanenta efectuez garzi si acumulez si-acolo un total de 133 ore (luna aceasta) si 160 de ore (luna viitoare). Garzile dureaza in medie 17 ore in timpul saptamanii si 24 de ore in week-end si sarbatorile legale. De multe ori am cabinet/garda/cabinet, ajungand acasa tot a doua zi. Nu am pe nimeni la curatenie, tot eu sau sotul facem. De gatit gatesc eu, la fel spalat/calcat. Menajera nu am cum sa-mi permit, caci de-aia muncesc pt a castiga bani si nu pt a da altora. Mananc in medie o data/zi, somn 5 ore/noapte si daca am noroc de nopti linistite (garzi linistite, copil care nu se trezeste noaptea) dorm si cate 8 ore legat. Pauze de masa/cafea/toaleta... glumesti? Si mai am de facut acte pe langa, drumuri, domicilii, cursuri de specializare, dar astea nu le mai socotesc. Ah, si mai fac si naveta casa-munca 26 km. Pt al treilea job ma gandeam la o colaborare pe moment.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns coracora spune:

Citat:
citat din mesajul lui Edip