audiere publica tema implementare clasa 0 - 24 feb

audiere publica tema implementare clasa 0 - 24 feb | Autor: ioana7890

Link direct la acest mesaj

http://lobbytransilvania.wordpress.com/category/audieri-publice/ - audiere publica pe tema implementarii clasei 0. Va asteptam cu depozitii scrise, de maxim 2 pagini pana la 22 feb 2012, la adresa de email : lobbytransilvania@gmail.com, iar cine doreste se poate inscrie si la cuvant si va sustine verbal in max 2 min depozitia scrisa!

Grupul de ini#355;iativ#259; „Lobby Transilvania”, al#259;turi de Mensa România, Funda#539;ia P#259;rin#539;i Clujeni #537;i Colegiul Mediatorilor din Regiunea de Nord-Vest, v#259; invita la audierea public#259; cu tema „Cum ar trebui s#259; func#539;ioneze clasa preg#259;titoare în #537;coli #537;i cine contribuie la infiin#539;area ei?”, ce va avea loc vineri, 24 februarie 2012, ora 13:00, în Sala de Conferin#539;e a Stadionului Cluj-Arena, situat lâng#259; Parcul Central al Municipiului Cluj-Napoca. Audierea public#259; este unul dintre evenimentele ce fac parte dintr-un ciclu de consult#259;ri publice pe subiectul „Implementarea clasei pregatitoare în sistemul românesc de înv#259;#355;#259;mânt ”.
Pentru ca toti ne dorim un invatamant performant pentru copiii nostri, programe eficiente, spatii adecvate pentru desfasurarea orelor, va invitam sa participati cu opiniile dumneavoastra, sa contribuiti cu solutii argumentate, aplicabile ori doar sa audiati opiniile depozantilor.
1. Unde ar trebui sa func#539;ioneze clasa preg#259;titoare? La #537;coal#259; sau la gr#259;dini#539;#259;? De ce?
2. Care sunt resursele materiale necesare pentru func#539;ionarea clasei preg#259;titoare (jocuri, mobilier, b#259;i special amenajate, programe after-school, etc.), astfel încât obiectivul acestui concept s#259; fie atins? Cine ar trebui s#259; asigure aceste resurse #537;i în ce propor#539;ie?
3. Care sunt resursele umane necesare func#539;ion#259;rii în condi#539;ii optime a clasei preg#259;titoare #537;i cum este asigurat#259; aceast#259; resurs#259;?
4. Cât suntem de preg#259;ti#539;i pentru a introduce acest concept al clasei preg#259;titoare din anul #537;colar 2012–2013?
5. Care sunt riscurile în cazul în care nu vor fi asigurate resursele identificate?
6. Ce ar trebui s#259; fac#259; autorit#259;#539;ile locale #537;i na#539;ionale ca s#259; asigure func#539;ionarea optim#259; #537;i într-un concept integrat a acestei clase preg#259;titoare?

Impreuna putem gasi solutii pentru un invatamant mai bun! Va multumim!