Clasa ZERO 2012-2013 (3)
Raspunsuri - Pagina 7
anasia spune:
androix, nu va creste, nu la asta m-am referit...daca tot se baga bani in invatamant, chipurile, nu ar trebui sa se inceapa de la lucrurile elementare? nu asa este normal (sau anormal la noi)? si nu cred deloc ca ne pierdem in detalii, de la aceste se porneste pt a asigura un invatamant de buna calitate;
nu va spun ca in curtea scolii troneaza...o vila, o vila.... cum se poate asa ceva?
stai, ca ajungem si la "n" manuale pt ca sunt proaste , "n" culegeri...., meditatii la limba straina in a II-a si multe altele DE CE?!?;
Androix spune:
A, scuza-ma. Credeam ca vrei sa strige mai multi parinti impreuna cu tine pentru probleme care ii privesc pe toti. OK. Iti respect dreptul de a striga tare, cat poti tu de tare, acolo unde te-ai impotmolit TU, impreuna cu a cincizecea parte (sau mai putin poate) dintre parintii cu copii de scoala. Succes!
www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux
Niste copii si toti copiii!
catrinik spune:
PRECIZARI EVALUARE PSIHOSOMATICA
1. Centrele de evaluare psihosomatica în vederea înscrierii copiilor în clasa pregatitoare si în clasa I pentru anul scolar 2012-2013 sunt:
1 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 5 "CORNELIU POPESCU" CALEA VICTORIEI NR. 114 021/316.99.18
2 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 24 STR. TUNARI NR. 52 021/210.71.85
3 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 195 STR. LUNCA BRADULUI NR. 2 021/340.45.55
4 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 190 "MARCELA PENES" STR SERG. NITU VASILE NR 16 021/332.46.89
5 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 128 STR ION CREANGA NR 6 021/410.22.19
6 SCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 117 STR. FABRICII NR. 22 021/430.20.40
2. Evaluarea prescolarilor se va realiza în perioada 20-29 februarie 2012 (cf. Calendarului înscrierii în clasa pregatitoare si în clasa I pentru anul scolar 2012-2013, Anexa II la ordinul MECTS nr. 3064/2012) în centrele mentionate la punctul 1, în intervalul orar: 8.30 – 18.00.
3. Parintii pot face programare pentru realizarea evaluarii psihosomatice a copiilor la numarul de telefon: 031.405.31.15/0770.846.923, în zilele de 15, 16 si 17 februarie, în intervalul orar 9,00-17,00.
4. Copiii, însotiti de parinti/tutori legali, se pot prezenta în vederea realizarii evaluarii psihosomatice la oricare dintre cele 6 centre mentionate la punctul 1.
5. Cererile prin care parintii/tutorii legali solicita evaluarea psihosomatica a copilului vor fi furnizate de catre centrele de evaluare si vor fi completate în ziua evaluarii copilului.
6. În vederea realizarii evaluarii psihosomatice a copiilor, parintii/tutorii legali vor obtine în prealabil o adeverinta de la medicul de familie/pediatru prin care se atesta ca prescolarul este “clinic sanatos”/ “apt pentru scoala”.
7. Adeverinta medicala va fi prezentata comisiei de evaluare.
8. Evaluarea psihosomatica a copilului se va realiza în prezenta parintelui/tutorelui legal care îl insoteste.
9. Rezultatul evaluarii psihosomatice va fi comunicat în scris a doua zi de la data evaluarii parintelui care a solicitat evaluarea (conform art. 7 (5)). Rezultatul va fi ridicat de la centrul care a realizat evaluarea, în intervalul orar 16-20.
10. Rezultatul evaluarii dezvoltarii psihosomatice nu poate fi contestat (conform art. 7 (5)).
Androix spune:
Ca sa intelegeti "detaliile": mie mi se pare un detaliu ca doua fetite se duc sa faca pipi intr-o toaleta jegoasa la scoala. Imi e fix egal daca una are 10 ani si cealata 6. Sa ne tanguim ca s-a bagat clasa pregatitoare la scoala pentru ca sunt toaletele jegoase nu e constructiv, raman niste pagini scrise pe un forum si atat, in conditiile in care ORICUM!!! anul urmator tot acolo ajung. Un copil pe care il tineti acasa la 6 ani si, sau il puneti sa repete grupa mare in conditiile in care la anul NU SE MAI FORMEAZA clasa I, este un plan UTOPIC. E ca si cum ai tine acasa un copil de 7 ani ca vrei tu sa mai stea, ca ti se pare toaleta prea jegoasa sau prea mare pentru el, si apoi ai pretentia sa-l inscrii direct in clasa a II-a!
In schimb ce cred ca va da rezultate si voi incerca este implicarea pe plan local, fiecare in scoala unde isi are copiii, asa cum se poate. Daca din fiecare clasa s-ar imiplica macar o treime din parinti ca sa faca lucrurile mai bune in scoala unde isi au copiii eu cred ca s-ar vedea o diferenta. Nu cu bani ca nici pe mine nu ma dau afara din casa, sau mai bine zis nu numai cu bani, dar cu munca, nu stiu cu lucruri concrete care se pot face.
www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux
Niste copii si toti copiii!
natalia_nica spune:
Catrinik, si nr de tel pentru programari evaluari psihosomatice in restul tarii ai cumva idee unde gasim? Multu'!
vikky spune:
Buna ziua.Copilul meu face 6 ani in aprile pe 29,si este in grupa mare la gradinita.Ca sa il inscriu in clasa 1,inteleg ca trebuie merg cu el la aceasta evaluare?
natalia_nica spune:
Citat: |
citat din mesajul lui vikky Buna ziua.Copilul meu face 6 ani in aprile pe 29,si este in grupa mare la gradinita.Ca sa il inscriu in clasa 1,inteleg ca trebuie merg cu el la aceasta evaluare? Mihaela mami de Cristian-Mihai(29 aprilie 2006) si Adriana Maria (15 ianuarie 2009) |
Nu trebuie evaluare (decat daca vrei). Trebuie adeverinta de la gradi ca frecventeaza grupa mare si de la medic, cu "apt pentru invatamant obisnuit", plus cererea expresa a parintelui ca vrea in clasa I, nu clasa 0.
Burtocika spune:
Citat: |
citat din mesajul lui vikky Buna ziua.Copilul meu face 6 ani in aprile pe 29,si este in grupa mare la gradinita.Ca sa il inscriu in clasa 1,inteleg ca trebuie merg cu el la aceasta evaluare? Mihaela mami de Cristian-Mihai(29 aprilie 2006) si Adriana Maria (15 ianuarie 2009) |
Si eu sunt in aceeasi situatie cu tine. Deocamdata am depus dosarul si nimeni nu mi-a spus nimic de vreo evaluare ...
BESTUTZA spune:
Catrinik, multumim!
Androix, ma bucur ca pentru tine drumul e lin si nu te impiedici in "detalii".Chiar as fi curioasa sa aud care ar fi argumetnele pentru care intrarea in clasa 0,clasa I, nu-ti pune nicio problema!
Pentru mine detaliile fac diferenta intre bun si prost pornind de la scoala,invatatoare, mod de lucru,program ,varsta,evaluare,concursuri,activitati extra, interesul parintilor din acea clasa,scoala!
Si daca ai concluzionat ca acesti conducatori sunt prosti oare pot ei elabora ceva destept? Si daca este asa ,crezi ca e o problema doar de detalii sau de continut,organizare,aplicare,interes,anticipare?
S-a anticipat,s-a facut o analzia pe hartie, au fost consultati oamni care AU LUCRAT CU COPIII (de la 0 la 225 de ani!!!-glumesc),care au facut CERCETARI SERIOASE, in ani, cu premise clare, cu evaluari facute cu teste valide ???
Ce detaliu nesemnificativ iti pare tie evaluarea a doua generatii de copii in 9 zile, in 6 centre,8 ore?Cate minute se va acorda fiecarui copil?Cum vor intra? Pe banda rulanta?? Unul se dezbraca, altul se imbraca,altul e evaluat?
Crieriile pe care in mare trebuie sa le urmareasca sunt cognitiv, social, emotional, psihosomatic!! Cum vor face asta? Fizic!! In fiecare zi cati copii pot fi "analizati"? Sigur, nu in detaliu, in mare!!
Cum adica deciza nu poate fi contestata? Sunt copii inhibati, cu zile proaste,raciti,cu n+1 situatii particulare neincadrabile!!!
Si in justitie exista recurs dupa recurs pana la o decizie de necontestat!!!
Ti se par detalii??Nu revin la ceea ce am mai spus legat de fiecare "decalratie" data de ministru...Toate,absolut toate nu au de-a face cu o abordare pedagogica reala!!