faliment Malev

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Citat:
citat din mesajul lui roxanaz

uite ce mi-au trimis:
The Call Centre (from Hungary +36 40 21 21 21, from abroad +36 1 802 11 11) informs the Airline’s passengers about the way how they can get to their destinations and the possibilities of compensation.




Multumesc! Da, asta e numarul pe care il avem si noi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Adee spune:

Putine sanse sa isi recupereze cineva banii pt bilet. Eu astept inca din luna septembrie sa imi recuperez aproape 10.000 euro platiti de firma noastra catre o agentie de turism care a dat faliment, insa cu toate promisiunile, cu facturi storno trimise si angajamente de plata semnate inca nu am vazut nici un ban.





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns en_kvinna spune:

Du duminica as avea zborul spre Stockholm. Deocamdata nu stiu nimic. Prietenul va vorbi la tel. Cu ei. Diseara v o i stii mai multe so atunci o sa stiu ce si cum. PrIetenul meu a platit deci el e cel ce trebuie sa solicite daunele, eu doar beneficiez.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns J.D. spune:

nu cred ca va mai luati banii inapoi pe bilet. asa a fost si cand a dat faliment sky europe.

Finn Constantine 15.10.2009 si 28+ Euan Tudor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Citat:
citat din mesajul lui en_kvinna

Du duminica as avea zborul spre Stockholm. Deocamdata nu stiu nimic. Prietenul va vorbi la tel. Cu ei. Diseara v o i stii mai multe so atunci o sa stiu ce si cum. PrIetenul meu a platit deci el e cel ce trebuie sa solicite daunele, eu doar beneficiez.


Uuuf, inteleg ca tu esti in Cj acum...sa imi spui daca afli ceva amanunte. Noi cum nu suntem in graba mare, vom suna saptamana viitoare, lasam acum telefonul liber pentru cei cu urgente.

Si la noi e aceeasi situatie, eu am platit biletele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Totusi Malev nu e companie lowcost, e companie a statului maghiar deci nici macar privata. Acum o sa vedem, nu e o avere dar cum trebuie sa cumpar un alt bilet, la o alta companie acum, nu ar strica o recompensa, chiar daca nu toata suma.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danamiha spune:

Cunosc doua familii in aceasta situatie, fiecare a platit 2500 euro pt o saptamana in Turcia, asta a fost in august anul trecut, nu au primit nimic...

Citat:
citat din mesajul lui Adee

Putine sanse sa isi recupereze cineva banii pt bilet. Eu astept inca din luna septembrie sa imi recuperez aproape 10.000 euro platiti de firma noastra catre o agentie de turism care a dat faliment, insa cu toate promisiunile, cu facturi storno trimise si angajamente de plata semnate inca nu am vazut nici un ban.





purcelusa mea mica Ariana - 24.03.2009

poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns en_kvinna spune:

Da eu acum sunt in Cluj. Am fost si la aeroport si n/am primit prea multe informatii. Era inchis la biroul ''Malev'', am rugat pe alte fete sa caute niste numere de telefoane. Nici eu nu sunt o urgenta, ca pot sa mai stau in Romania, pana se linistesc apele. Prietenul meu zicea ca din ce a aflat el , asta era azi dimineata, cei ce au biletele pana in urmatoarele 3 zile primesc un fel de bilet spre alte companii aeriene, numai ca distribuirea asta e incurcata rau si dureaza. S/ar putea sa primesc alt bilet in alta saptamana. Asta e. La fel de bine e posibil sa pierdem si banii.

Mihaela, spre Stockholm din Cluj mai e Luftansa: Cluj/Munchen/ Stockholm. Wizzair aterizeaza pe Skavsta, langa Nykoping si pana in Stockholm mai sunt 150 km. Dar e de la Budapesta, iar din Ardeal Wizzair pleaca din Tg.Mures, si nu ar fi o problema daca zborurile ar fi in aceeasi zi, insa e decalaj de 12/24 ore. Tot din Budapesta pleaca norvegienii de la Norwegian si inclusiv SAS/ul. Problema e legatura la Cluj. Oricum sa speram ca nu da faliment si Luuftansa ca atunci chiar ca ramanem fara legaturi .

Alta solutie e drumul cu microbuzul pana la Budapesta. Sunt plecari in fiecare zi , la interval de cateva ore, cu diferite companii. Drumul Cluj/Budapesta e in jur de 6 ore. La aterizare in Budapesta ei te asteapta in aeroport sau te cauta in aeroport.

P.S. Eu la astfel de drumuri cu microbuzul am intalnit si suedezi studenti la Cluj!!! Si mai mereu oameni ce locuiesc/muncesc in Suedia.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaela_s spune:

Da, am studiat si eu zborurile. Norwegian stiu, a zburat fata mea cea mare cu ei. E OK.

Lufthansa e foarte scump, am vazut acum zbor tur-retur 250 euro. De acum in iunie. Norwegian zboara la jumate de pret, dar numai pana in Budapesta.

Wizz air au un program foarte nasol, nu merita. Plus ca nu zboara la Cj, Tg Mures e mult prea incomod. Mama locuieste in Zalau.

SAS e iar scump. Concluzia e ca Norwegian merita cel mai mult. Numai sa nu dea si ei faliment pana in vara-toamna.

Microbusul de la aeroport e OK, stim de el, l-a folosit mama in multe randuri, este si din Zalau. Asta e solutia optima: zbor St-Budapesta si microbus. E putin obositor incoace, ca e drum de noapte pana in Budapesta, dar asta e...poate vor revizui acum alte companii zborurile si vor introduce pana in Cluj din nou.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns J.D. spune:

Mihaela, e vorba de legea falimentului nu are importanta daca firma e de stat sau particulara.

Incearca CSA, liniile aeriene cehe.

Finn Constantine 15.10.2009 si 28+ Euan Tudor

Mergi la inceput