Scoala ALDO MORRO

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Natasa spune:

Dupa teoria asta, nici liceul Mihai Viteazul nu se numeste mai potrivit, nici el nu a murit tocmai in patul lui....Si exemplele pot continua cu zecile.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Raluca B spune:

Citat:
citat din mesajul lui Natasa

Incearca sa-mi scrii mie un mesaj privat si iti raspund. Spune si ce te intereseaza despre scoala.


Buna seara!

Am observat ca aveti informatii si, in plus, experienta personala, daca am inteles corect, despre Scoala (si gradinita) Italiana Aldo Moro.
M-ar interesa sa stiu care sunt conditiile de inscriere atat pentru gradinita, cat si pentru scoala. Am cautat informatii pe internet dar nu au fost forte lamuritoare, asa ca as vrea sa stiu care sunt costurile si, in masura in care este posibil, detalii despre program si stitul de abordare, predare/supraveghere, atmosfera, cum sunt educatorii, profesorii.
Multumesc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns theo_2004 spune:

Gradinita este super. Educatoarea este ff dedicata. Dar sunt din ce in ce mai multi copii inscrisi.
Cel mai bine pt info legate de costuri, program este sa o vizitezi.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camina23 spune:

Mai are cineva informatii actualizate despre aceata scoala?
Va multumesc mult.
Chiar este o altenativa de luat in calcul pentru copiii nostri.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Natasa spune:

Daca imi spui ce anume te intereseaza, ii raspund cu placere.

https://www.facebook.com/ScoalaItaliana

si pagina scolii: www.scuolaitalianabucarest.com/index.php" target="_blank">http://www.scuolaitalianabucarest.com/index.php

Costurile variaza intre 2500 de euro/an (programul scurt la gradinita) si 4000 de euro clasele gimnaziale.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camina23 spune:

Buna Natasa,
Iti multumesc frumos pentru mesaj.