Fluturasi si floricele de Mai-Iunie 2012 (15)

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns diana85 spune:

Onutza si Shosho - eu cred ca, cursurile prenatale te pregatesc de nasterea in sine, nu pentru ingrijitul copiilor - poate ma insel; poate te pregatesc pentru amandoua, ori sunt doua tipuri de cursuri diferite. Cele pentru nastere le-as face si eu - as vrea sa nasc natural chiar daca acum ma ingrozeste inca ideea, si am inteles ca sunt de mare ajutor. Cele pentru ingrijit, mi se pare si mie un pic pierdere de timp. Nu stiu daca am sa le fac ori nu, pentru ca centrul unde se fac e taaaare departe de mine (cam 1 ora jumate cu 2 busuri), plus ca se tin in franceza la care nu-s chiar fluenta. Dar, oi incerca.

Titi, eu sunt programator, insa nu ma pot plange de salariu, mi se pare una din cele mai bine platite meserii. Am plecat din Romania ca nu mai puteam sa vad cum isi bat aia joc de tara si de noi (si am plecat de aproape trei ani, cand lucrurile erau inca in floare, criza nici nu se vedea), nu pentru bani. Si in Romania puteam trai cu salariul de incepator mai mult decat bine. Acum, sincer, de cand cu criza si somajul, nu prea mai stiu care e situatia.

Diana 18+ cu Mirciulica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anitta_O spune:

Citat:
citat din mesajul lui onutza83

La cursurile aste aprenatale ce te invata?cum se schimba bebele cum se imbaraca cum se alapteaza?..in iasi am vazut si eu la arcadia nu stiam de elena doamna dar am fost la cuza si m-am uitat pe holurile alea si am vazut niste poze si scria cursuri gratuite.Copii nu am avut pana acuma dar experienta slava domnului:)) meseria se fura nu se invata:))asta zic la toata lumea care imi spune replica care o urasc cel mai tare AI SA AI SI TU SI AI SA VEI CUM E!!!
shosho in ce zona a iasului stai?eu in nicolina