achizitie produse de la unitati protejate

achizitie produse de la unitati protejate | Autor: monis5

Link direct la acest mesaj

Buna seara

Compania in care lucrez plateste fond pentru persoane cu handicap cca 5.000 lei / lunar (Legea nr. 448/ 2006). Vreau ca din acesti bani sa achizitionez produse de la o companie protejata (companiile protejate sunt cele autorizate la nivel national de catre Autoritatea Nationala pentru Persoane cu Handicap (ANPH) in baza ordinului nr. 222/06.05.2009) si am urmatoarele nelamuriri:
- dupa intocmirea contractului, eu ca si companie-cumparator, platesc in continuare fondul de handicapati catre bugetul de stat ca si pana acum? (urmand ca unitatea-vanzatoare sa rezolve mai departe cum isi ia banii de la stat?)
- trebuie depusa lunar declaratia 100?
- ce alte documente mai trebuie sa fac eu ca si cumparator? trebuie sa fac vreo declaratie, sa obtin vreo hartie de orice fel de la administratia financiara sau mai stiu eu de unde?



Va rog ajutati-ma ca nu stiu cum sa fac ca sa fie totul corect si legal.

Multumesc




Monis, mama de Piticutz Santiago (02.11.2009)