epilare definitiva SPL
Raspunsuri - Pagina 2
eli05 spune:
Eu am facut la un salon langa Camera de Comert,nu stiu daca am voie sa spun numele.Nu e foarte luxos,nu sunt medici acolo,insa mie imi convine pretul.Au adus aparatul de putin timp si am obtinut o reducere destul de mare.Se fac tot felul de tratatmente acolo,de slabit,celulita,microdermoabraziune,etc.
Nu am avut nici o problema dupa,de genul iritatii,etc.Nici macar nu m-am durut,cum se spune.Cred ca si pt inghinal e nevoie de 6-7 sedinte.
Saptamana viitoare ma duc pt a doua sedinta.
Eu am avut par mult si imi crestea sun piele.Toata vara nu puteam sa port scurt mai mult de o sapt,picioarele se iritau foarte tare dupa epilat si eram plina de bubite.
Cineva mi-a spus epilatul acesta definitiv nu ar tine decat un an.Eu sper sa nu fie asa,probabil ca mai apar ceva fire,dar nu ca la inceput.
bianca30 spune:
Draga ELI, acest tip de epilare tine mult mai mult de un an. Eu mi-am facut acum cativa ani si inca ma tine, sa stii. Si eu am avut multe iritatii, imi crestea sub piele, plus alte probleme cu pielea, m-a costat mult, dar sunt de parere ca merita.
Ar fi bine sa se faca de un medic, dar e ok si cum a zis aici cineva.
Daca erai din Cluj, te-as fi indrumat catre acel Dr. Balbek care mie mi-a fost de ajutor.
succes si sa ne spui cum a fost pana la final!
eli05 spune:
Vineri voi merge pt a doua sedinta.Dupa cum am spus,nu am avut absolut nici o problema dupa prima sedinta.Sunt foarte curioasa in ce proportie mai ramane par dupa a doua.
corianai spune:
Epilarea definitiva este cea cu laser. mai exista o metoda de epilare cu efect de lunga durata care foloseste pulse light, dar nu este definitiva. interesati-va ce metoda se aplica la salonul unde mergeti, aparatele arata aproximativ la fel mai ales pt cineva care nu se pricepe
Tecky spune:
Revin dupa a 5-a sedinta SPL axila si mustata.Rezultatele sunt pe masura asteptarilor,acum sa vad cat o sa ma tina...
bumblebee spune:
Citat: |