Fluturasi si floricele de Mai-Iunie 2012 (5)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ClaraJ spune:

Salutare si de la noi dragi mamicute,

JOSEFINE si tuturor mamicilor cu greturi - personal, nu prea cred ca exista inca un medicament/remediu care sa-ti anihileze greata din timpul sarcinii. Medicamentele care se recomanda, in general, sunt aceleasi medicamente care se recomanda si cind ti-e greata la stomac fara sa fii gravida. Or, dupa parerea mea si din ce am mai citit (recomand mai ales "Mayo Clinic guide to a healthy pregnacy") cind ramii insarcinata, mai ales in primul trimestru, se intimpla niste schimbari hormonale in organism foarte greu de egalat cu orice altceva i se intimpla corpului de-a lungul vietii. E drept ca difera de la persoana la persoana ( sunt cazuri cind anumite medicamente au oaresce efecte), in cazul meu, insa, numai rabdarea, canapeaua si buda m-au ajutat sa trec peste ele.:)
Mi-amintesc ça la prima sarcina, fiind o senzatie ce nu mai traisem pina aunci, m-am cam panicat ca aveam impresia ca viata mea nu va mai fi aceeasi veci pururi, dar dupa cele 16 saptamini (cam 10 de greturi) m-am simtit excelent si nu am mai avut nici o problema.
Acum, la a doua, a fost ceva mai usor, in sensul ca ma asteptam la ele si stiam ca se vor termina odata si odata. Sunt aproape de 14 saptamini si tot mai am senzatia de greata de dimineata pina seara, insa m-am obisnuit cu ea si nu mai e chiar atit de pronuntata.
Ce sa zic, sarcina ca si faptul in sine ca devenim mamici sunt niste sentimente unice, minuntate dar care vin si cu o serie de momente mai putin placute (nopti nedormite, sfircuri dureroase, colici, mucisori etc). Sunt toate parte din etapele vietii, insa, mai ales acum cind ma uit la fiu-meu cit de creativ, jucaus, nazdravan e, nu-mi mai imaginez cum ar fi viata mea in alt fel. :)