Fluturasi si floricele de Mai-Iunie 2012 (4)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns onutza83 spune:

Citat:
citat din mesajul lui joana2672001

Buna Andreea, felicitari si sarcina usoara.

Sincer eu nu stiu de dry test. Dublu test daca iti este bine stiu ca medicii nu ti recomanda si triplu test. Oricum din cate stiu eu, triplu test se recomnada garvidutelor peste 30/32 ani.

mai sunt alti medici care nu fac dublu test si fac numai triplu test! Depinde de fiecare doctor...dublu test se face acum intre 11-13 sapt..acum e mic bebele si stiti si voi ca la masuratori depinde unde pui mousul si de unde masori..acum bebele are 4 -5 cm tot corpul si ca sa nu se complice te pun sa faci triplu test in luna a 5 parca.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aever spune:

Of, fetelor tare m-am chinuit si azi cu greata si mai ales cu salivatia, zici ca-s fantana arteziana! Parca se agraveaza treaba asta vazand cu ochii, numar zilele pana ies din primul trimestru dar mai e asa de mult...am vreo luna jumate pana ies. Cred ca sunt cea mai tarzie graviduta de aici, voi cam toate aveti sarcinile mai mari, deja scapati de greturi si de starile de epuizare, pe mine abia de-acum ma iau mai rau. As dormi intr-una, n-am chef de nimic, ar trebui sa merg la cumparaturi si nu ma simt in stare. E tare rau asa mai ales ca inainte eram foarte activa si independenta, nu era nevoie sa-mi faca altcineva piata. Toata lumea zice ca stau calma, sa nu ma supar pe treburile astea, e cam imposibil si am asa o stare aiurea ca eu cred ca tot hormonal e. Singurul lucru care m-a facut azi sa ma simt un picut mai bine a fost ca bebe are nevoie de schimbarile astea hormonale care se intampla in corpul meu si ca trebuie sa suport chiar daca mie imi fac rau. Ghinionul meu ca nu suport hormonii astia, dar bebe acum chiar are nevoie de ei sa se dezvolte. Asta e singura alinare.