La France (2)
Raspunsuri - Pagina 20
doruletz spune:
la scrisul numelui a mea s-a necajit un pic ca reuseau altii inaintea ei. pana i-am explicat ca e mult mai simplu de scris Lea, Teo, Tia si Leo (90% dintre copii aveau nume scurte) decat Alexandra:)
andiaroro, nu stiam ca se poate dubla PS?! dupa ce ca nu sunt profesori, asta ar mai lipsi:)
apropos, la fosta noastra maternala s-a intamplat pana la urma faimoasa 'fermeture de classe', cand am trecut ieri pe acolo era manif in fata scolii, cearsafuri intinse pe gard inscrise cu "occupation de l'école", "parents en colère" etc. Alex ma intreaba ce se intampla si ce scrie pe pancarte si zice: bine ca nu mai suntem la scoala asta ca ati fi fost si voi "en colère" :))
cristinuk felicitari pentru scolarita; e obligata sa doarma? oricum, asta cu somnul nu dureaza mult, doar la PS .
olim, spune si numele resto-ului sa stim sa-l ocolim daca trecem p'acolo vreodata:) weekend placut la spanioli
delphin, si noi incercam sa invatam banii (nu asa cu virgule ca voi, chestii mai simple) asa ca jucam monopoly in fiecare seara.
Nu stiu cum stam cu mos craciun, n-am indraznit sa o intreb. acum vreo luna voia sa-i scriem scrisori dar m-a surprins saptamana trecuta cand alegeam cadoul pt ziua ei si a zis "bine pe asta nu mi-l iei acum dar mi-l iei la noel"?!! nu stiu daca a zis fara sa-si dea seama, eu n-am reactionat, o sa mai sondez terenul. Intentia mea era sa o "ghidez" cu intrebari logice ca sa-si dea seama singura, fara sa-i trantesc in fata adevarul dar cred ca nici nu mai are nevoie de mine deja:)
luxe, cum a fost rentrée-ul in CP?
delphin spune:
A! Cu numele am patit si noi la fel la vremea respectiva. De aceea pe al doilea il cheam David. Scurt ca sa-l poata scrie!
De ce si cum trebuie sa stie si ce sa faca, nu pot sa va spun, ca nu am tinut niciodata cont.