Atentie mare la produsele philips!!!

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sinzianaaa spune:

Situatia ar trebui prezentata la OPC,fiindca ei sigur vor lua masuri.
Eu am de vreo 4 ani un fier de calcat philips si nu am avut probleme cu el,dar acum depinde de cum a fost facut.nu chiar toate sunt de calitate chiar daca sunt de la aceeasi firma.curios este ca nu au vrut sa te ajute si ca in felul asta isi pierd clientii.,dar in ziua de azi nu ma mai mira nimic.
si eu mi-am luat un ondulator de la braun ( crezand ca este firma buna)si dupa prima utilizare s-a stricat.nici acum nu am reusit sa ajung cu el la servici pentru ca am fost foarte ocupata.
Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat,mai ales pentru ca ai investit bani.eu zic sa faci sesizare la OPC.
Succes!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ela_04 spune:

Saptamana trecuta am avut si eu o problema cu blenderul de mana philips. Incepuse sa se balangane fierul de la cutit...nu prea stiu sa explic mecanismul...in fine cred ca multa lume pe aici are unul.
Cum era inca in garantie am sunat la nr de tel de la firma...nu de la service direct (poate din greseala).
Acolo povestesc ce am patit (sar peste faptul ca avand copil mic l-am folosit si de cate 4-5 ori pe zi si la fiebinte si la rece dupa cum mi-a trebuit). La care o voce f amabila imi spune ca nu este nici o problema si ca politica philips este de inlocuire a produsului. Luati bonul va duceti la magazin si cereti sa se schimbe.
Nu prea imi venea mie a crede dar zic... e macar incerc. Am fost la cora (de unde cumparasem produsul) si le-am povestit.
Desi nu le-a convenit...se tot codeau pana la urma mi-au schimbat produsul cu unul nou.
De asta ma mira ce ai patit...
Mai am aspiratorul de la ei...magaoaia aia care si spala. Merge si acum dar numai pe post de aspirator ca am scapat de mocheta. De vreo 4 ani ...poate si mai mult
Si dvd-ul...si ala merge dar nu pre il folosim ca acum bagam stik-ul

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cleo78 spune:

Citat:
citat din mesajul lui ela_04

Saptamana trecuta am avut si eu o problema cu blenderul de mana philips. Incepuse sa se balangane fierul de la cutit...nu prea stiu sa explic mecanismul...in fine cred ca multa lume pe aici are unul.
Cum era inca in garantie am sunat la nr de tel de la firma...nu de la service direct (poate din greseala).
Acolo povestesc ce am patit (sar peste faptul ca avand copil mic l-am folosit si de cate 4-5 ori pe zi si la fiebinte si la rece dupa cum mi-a trebuit). La care o voce f amabila imi spune ca nu este nici o problema si ca politica philips este de inlocuire a produsului. Luati bonul va duceti la magazin si cereti sa se schimbe.
Nu prea imi venea mie a crede dar zic... e macar incerc. Am fost la cora (de unde cumparasem produsul) si le-am povestit.
Desi nu le-a convenit...se tot codeau pana la urma mi-au schimbat produsul cu unul nou.
De asta ma mira ce ai patit...
Mai am aspiratorul de la ei...magaoaia aia care si spala. Merge si acum dar numai pe post de aspirator ca am scapat de mocheta. De vreo 4 ani ...poate si mai mult
Si dvd-ul...si ala merge dar nu pre il folosim ca acum bagam stik-ul


cred ca depinde de noroc. Eu am avut robot Philips. Garantie 3 ani, m-a lasat dupa 3,5 ani (dar si-a meritat banii, la cat a muncit ). Mi s-a parut cam sensibil, daca nu fixam bine toate alea, daca nu stergeam bine nu stiu ce, gata, nu mergea.
Am si blender de mana, tot de la ei, mult mai vechi, are pe putin 6-7 ani, dar asta insa merge f. bine in continuare.

Problema este ca alegem un produs Philips, care are pretul dublu fata de unul no-name, si asteptam sa functioneze ca atare (de 2 ori mai bine). Ei, nu e chiar asa de sigur.... banii dati pe firma nu garanteaza calitatea (si mai ales, calitatea serviciului e deranjanta)

P.S. noul robot e la juma de pret, si are 1 an jumate si sunt mai multumita decat de Philips-ul anterior.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns J.D. spune:

un produs in garatie nu se repara decat de 3 ori maxim. apoi se schimba. garantia nu se prelungeste dupa reparatie.

Finn Constantine 15.10.2009 si 17+ Ewan Tudor

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Matzaila_81 spune:

Philips schimba produsele, foarte rar le trimite la service.
Bine, daca te duci cu un robot de bucatarie care nu a fost spalat niciodata in cateva luni si in care se gasesc legume/fructe putrezite nu or sa faca asta.
Magazinele nu informeaza corect clientul. Daca aveti probleme nu sunati la magazin ci direct la Philips. Si la ei depinde de lot. Am o prietena buna care a schimbat de 5 ori pompa de san Avent si cei de la farmacie strambau din nas si nu vroiau iar cand a sunat la Philips problema s-a rezolvat,au intrat ei in cei de la farmacie.
Fiarele de calcat chiar daca au iesit din garantie au o post-garantie. Adica nu ti-l inlocuiesc daca s-a stricat dar daca vrei unul nou trebuie sa platesti doar diferenta de pret intre cel vechi si cel nou.
Evident din nou, magazinele nu informeaza clientii.
Eu am produse Philips dar nu folosesc de destul de mult timp ca sa dau un feedback obiectiv. Blenderul e blender si fierul de calcat e fier de calcat, nu sare sa-mi netezeasca singur camasile.

+36

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns megbeng spune:

noi doar philips cumparam, nu nni s-a stricat nimic, de la telefoane (cu multi ani in urma), la storcator de fructe, blender, fierbator, combina audio. e marca noastra preferata




meg,dematei(9.02.2007) si cu

"Mami, te iubesc dintotdeauna!" (Matei)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ramiris spune:

Citat:
citat din mesajul lui iubu77



pai ce crezi glimmer ca nu am scris la philips?? am scris si mi-au zis ca probabil nu la-u reparat bine pana acum..si acum ii schimba nu-s ce fire..dar ce vina am eu ca si cumparator de buna credinta?
daca mi se mai strica a 5-a oara cred ca le dau cu el in cap...sunt ata de nervoasa pe ei..daca esti o firma care se respecta si vezi ca produsul ala se strica a 3-a oara de bun simt mi se pare sa-l inlocuiesti..sau speri ca iese din garantie si daca se strica ghinion...



Reclama la OPC (o poti face online atasand copii ale documentelor) eu am patit la fel (nu cu Philips) si dupa reclamatia la OPC mi-au returnat banii. Le-am spus ca nu ma intereseaza nici macar sa-mi inlocuiasca produsul pentru ca dupa 2 reparatii in garantie nu mai am incredere in marca respectiva ci doresc banii sa ma reorientez. Spune-le si celor de la service ca ai facut reclamatie la OPC si ca in afara de inlocuirea produsului/returnarea banilor vor plati si amenda, s-ar putea sa se rezolve mai repede decat crezi.
Service-ul trebuie sa-ti dea o hartie care se numeste "negatie", cu ea si cu factura te duci la magazinul de unde ai cumparat produsul si poti cumpara ceva de suma respectiva (sau evident suma respectiva plus o diferenta).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ioanna81 spune:

si noi avem cam toate electrocasnicele mici de la firma Philips si nu am avut nicioadta nici o problema cu ele.

poate ar trebui sa te adresezi protectiei consumatorului

Mergi la inceput