3 medici de la Polisano - alaturi de noi - Q&A

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns drMoise spune:

Puteti folosi steriletul Mirena sau contarceptive orale Cerazette pe perioada cat alaptati.

Citat:
citat din mesajul lui lalely07

Buna ziua,

Incep prin a felicita initiativa de a aduce printre noi medicii din Polisano,este un lucru extraordinar sa putem gasi raspunsuri la intrebarile care ne macina atat!

Am 28 de ani si endometrioza operata in 2009,focalizata pe ovare (ovar drept chist de 5,5 cm indepartat prin operatie si ovar stang chist 14mm).Dupa operatie am facut Zoladex 6 luni.Dupa primul CM am ramas insarcinata si multumesc lui Dumnezeu am dus sarcina la termen si acum am un copilas.
Alaptez exclusiv dar menstra a venit (bebe are 4 luni).Deja incep sa imi fac griji pt endometrioza..Va rog sa-mi spuneti ce metode ar fi sa pot tine aceasta boala in frau...Stiu ca anticonceptionalele nu sunt indicate,iar medicul meu ginecolog mi-a sugerat atat pt endo cat ci ca metoda de contraceptie steriletul MIrena.Ce parere aveti???

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi sa pot tine oarecum boala in frau???Vreau sa evit o noua interventie chirurgicala..

Va multumesc anticipat!

Mamica de comoara David Andrei 15.04.2011
Doamne iti multumim pt acesta minune!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns drMoise spune:

Sper ca luna aceasta sa se fi produs ovulatia. Cu drillingul ovarian sunt sanse extrem de mici sa rezolvati problema dar asta decideti cu medicul dumneavoastra!

Citat:
citat din mesajul lui missy40

Va multumesc foarte mult, dna.doctor pentru raspunsuri!
Am 41 de ani si incerc sa mai fac un copilas.
Sunt tare necajita, asta este a 3 a luna de stimulare, cu Ova-mit, organismul meu a raspuns la stimulare, am avut productie buna si sotul este bine, am facut Pregnyl 5000, Ovitrelle 250 si acum 10000 Pregnyl.