Schimbare produs!

Schimbare produs! | Autor: inbox

Link direct la acest mesaj

Am achizitionat ieri niste cercei de la Takko, ii vazusem mai demult si din motive de viteza, ca eram cu copii, am luat repede o pereche fara sa o analizez prea bine, iar cand am ajuns acasa am vazut ca le lipseste o piatra, si se vede chiar urat. Daca ma duc cu bonul si le explic ce s-a intamplat mi-i schimba? Asta ca sa nu bat drumul degeaba pana in partea cealalta a orasului si sa ma mai ia si alea la ture ca nu m-am uitat!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tala spune:

Legea iti da dreptul sa faci acest lucru (poti sa ma citezi )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns _Ralu_ spune:

Cred ca ti-i schimba.
De ce nu incerci sa dai un tel inainte sa spui care e problema si sa afli daca se poate rezolva fara sa bati drumul. De la magazinul din Militari am eu nr...dar cred ca se pot afla si la celelalte.

*******************************************************
raluca mami fericita de alexia (07.09.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns codruta_grg spune:

Din cate stiu eu, cu bonul poti restitui orice produs in termen de 24 ore de la achizitionare. Dupa care, cred ca in functie de fiecare magazin. Probabil daca vrei sa-i schimbi si nu mai au un alt produs la fel iti poate da de aceasi valoare alt produs din magazin.

Noi am rugat pe cineva sa ne cumpere saptamana trecuta un dvd de masina de la Aldi din Germania, iar noi cand mergem in august, daca nu ne convine ceva il putem returna (in termen de 2 luni ) -

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inbox spune:

Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca voi cauta sa sun inainte.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tala spune:

Este f posibil ca daca suni sa-ti spuna ca nu se poate. Insa trebuie sa insisti. Eu am vazut cazuri in care de ex. o don'soara a spalat o camasa ce era construita din materiale alb si negru la temperaturi f mari si evident ca s-a facut varza. I-au schimbat-o si in conditiile astea (si asta pentru ca nimeni nu doreste o vizita de la protectia consumatorului). De obicei vanzatorii isi spun poezia (lucru valabil probabil si la tel), dar trebuie sa insisti.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anda141 spune:

Bineinteles ca ti-i schimba. Nu au voie sa comenteze, legea iti permite acest lucru in 30 de zile .
Eu am patit la Mango, am luat niste jeansi cu nasturele putin rupt ( acasa am observat), am mers si mi i-au schimbat fara probleme. Si pentru ca nu mai aveau in baneasa au sunat la toate magazinele pana mi au gasit unul la fel. Fara comentarii.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Victoria_mami spune:

Citat:
citat din mesajul lui codruta_grg

Din cate stiu eu, cu bonul poti restitui orice produs in termen de 24 ore de la achizitionare. Dupa care, cred ca in functie de fiecare magazin. Probabil daca vrei sa-i schimbi si nu mai au un alt produs la fel iti poate da de aceasi valoare alt produs din magazin.

Noi am rugat pe cineva sa ne cumpere saptamana trecuta un dvd de masina de la Aldi din Germania, iar noi cand mergem in august, daca nu ne convine ceva il putem returna (in termen de 2 luni ) -

Codruta & Petra Alexandra

asa crestem noi





Si la noi poti returna orice, cu sau fara motiv intemeiat, in termen de 30-90 de zile, depinde de magazin. Eu am returant carucior folosit! L-am probat in magazin, mergea usor, era super usor, un vis. Dar cand l-am cumparat si am iesit cu el la plimbare pe astalf nu mai era la fel. Mergea in toate directiile, era ca naiba, am transpirat impingand la el. L-am dus inapoi si le-am spus ca afara e f greu de impins. Mi l-au luat inapoi fara probleme.

_
Mami si Daddy lupta impotriva leucemiei, impreuna cu Printesa Victoria Isabella 22.05.2008

Victoria Isabella, Printesa Noastra Perfecta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natalia_nica spune:

Eu am schimbat la Takko o curea care s-a rupt dupa prima folosinta, fara nici un fel de comentarii...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns inbox spune:

I-am schimbat si eu azi, ca nu am reusit sa ajung mai devreme ( deci dupa 5 zile). Nu a fost nici o problema, doar ca nu am mai gasit acelasi model.
Am vazut ca scrie si pe bonul de casa ca se pot returna produsele numai in baza lui.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns codruta_grg spune:

Ai luat alt model sau ti-au restituit contravaloare lor? Editez: ai scris ca i-ai schimbat, deci clar , dar iti dadeau si banii inapoi?

Eu i-am cumparat la Petra, din Kaufland niste ochelari inot, cu tob si labe. Erau cu printese . cand le-a incercat ochelarii nu se mulau pe fata si nici labele nu-i erau bune. Le-am dus inapoi si fara probleme mi-au dat banii inapoi. si am cumparat la schim 2 sirene Cleo si Rikki (ca pe Ema o avea deja acasa) din Carefour cu 10 lei/buc

Mergi la inceput