tatuajul buzelor, da sau nu?
Ma tenteaza, dar nu sunt foarte hotarata.
Am fost la o consultatie, in care mi-a descris in ce consta procedura. Anestezia n-ar fi o problema, dar nu-mi convine ca trebuie sa fac un tratatament antiherpes cu aciclovir, timp de 3 zile. Sunt impotriva medicamentelor de felul meu si asta ma retine in a merge mai departe.
Imi puteti povesti din experienta voastra, cele care v-ati facut asa ceva? mersi
Raspunsuri
A_driana spune:
eu nu mi-am facut, dar mi-ar placea sa am...dar asa peste noapte, fara durere, sa ma trezesc dimineata cu contur permanent la buze ....eu mereu imi fac contur la buze, ca le am destul de subtiri, asa ca mi-ar placea un tatuaj dar is prea fricoasa pt asa ceva...
Adriana, mamica pufarinului David
szivarvany spune:
mie mi ar fi placut sa ma trezesc dimineata gata machiata, mi as fi facut contur la buze, dunga fina pe pleoape.
dar nu am voie medical, din cauza de predispozitie la cheloide, nimeni nu mi garanteaza ca nu fac la tatuaj
din ce am vazut un jur, conteaza f mult ca cine iti face sa nu aiba tentative exagerate de remodelare/reconturare excesiva, ca arata oribil. eventual mici corectii, dar sa para cat mai natural si cat mai pe contutul real al buzelor.
Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela
Campanie speciala, pentru steluta de mare, DAVID
aniela23 spune: