Strumfi de iul-aug 2011 !! BRAVO PUFY!! (58)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ilida spune:

Citat:
citat din mesajul lui lisssa_ana

hmmm, deci eu am in familie asa: mama, asistenta o viata intreaga si fratelo, medic chirurg plastic.
Daca va aduceti aminte de accidentul ala de la tg mures unde au fost 4-5 arsi, 2 au fost trimisi la Cj si restul la Bucuresti. Mai, nu ca e fratele meu, dar...el a avut grija de cei de la Cluj ca au fost trimisi la chirurgie reparatorie, asa... directorul fabricii din Tg Mures a venit si i-a dat un plic pe care el l-a refuzat. A zis cu jumatate de gura ca daca vrea sa ajute, sa doneze la spital. I-a fost frica sa ia mita. Si ca el sunt multi alti medici tineri. Avem in cealalta odisee medic pedi, Irina, care si prin telefon ne ajuta, dar cand esti fata in fata. E total diferita conceptia medicilor tineri.
Oricum, multe din noi prefera sa mearga la un medic mai in varsta, ca deh...e mai experimentat, cand colo astia tineri invata de nu mai pot, sunt la curent cu toate noutatile.

Medic ginecolog , generatia fratelui meu, nu are clienti in Cj si nu din cauza ca nu e bun ci din cauza ca e tanar si nu e cunoscut.
Merge saracu in Zalau, in fiecare zi ca acolo are. A facut rezi in Franta, a invatat de a rupt cartea, are post pe Cluj, dar n-are clienti... deci...