Seriale favorite
Raspunsuri - Pagina 10
Carolyne spune:
Nu stiu dac in R a aparut, insa aici in US avem un serial lansat in 2007 numit "The big bang theory".
Il gasesc f.f.f.f.f. comic. Sunt 4 tineri ingineri (abia licentiati), cu alura de tocilari (din categoria grea ) si care trec prin tot felul de intamplari.
Este greu de povestit, dar eu sunt dependenta de serialul asta.
bird70 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Carolyne Nu stiu dac in R a aparut, insa aici in US avem un serial lansat in 2007 numit "The big bang theory". Il gasesc f.f.f.f.f. comic. Sunt 4 tineri ingineri (abia licentiati), cu alura de tocilari (din categoria grea ) si care trec prin tot felul de intamplari. Este greu de povestit, dar eu sunt dependenta de serialul asta. |
Eu iubesc The Big Bang Theory . Nu sunt abia licentiati, toti au doctorate, in afara de Howard care are doar master si doar el e inginer. Sheldon si Leonard sunt fizicieni, Raj e astofizician. Toti sunt foarte clar genii autiste, cel mai tare e Sheldon. Serialul e genial si foarte-foarte amuzant. Eu am toate DVD-urile .
Health is a state of physical, mental and social wellbeing and not merely the absence of disease or infirmity . World Health Organisation
I'm not insane, my mother had me tested! Dr.Sheldon Cooper
Oana_B spune:
Incepu Dallas azi:)) vechi si nou, adica vechi cu JR, Bobby si Sue Ellen si nou cu JR jr (baiatul lui JR), Christopher (baiatul adoptat de Bobby si Pamela) si alte personaje.
http://www.tntdrama.com/series/dallas/
diuna spune:
Old fashion: urmaresc cu placere M.A.S.H. Tocmai se redifuzeaza si imi face multa placere dulce- amaruie acest serial...
M-ati facut curioasa cu The Big Bang Theory...caut!
"Viata nu inseamna sa astepti ca furtunile sa treaca. Ci sa inveti sa dansezi in ploaie."
My_Lady0091 spune:
Recomand:
-Awake-un politist care traieste in doua lumi, nestiind care-i vis si care realitate!