Brumarei si Craciunite nov.dec.2011 (5)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns arleza spune:

Ce mult ati scris, deja capitol nou bravo!!!
Am de ieri niste dureri de cap si nu stiu cum sa scap de ele, oare sa fi racit?Sper ca nu.Sunt permise medicamentele homeopate in sarcina adica Oscilo, ca nu stiu poate stiti voi ceva sigur?Mie mi-a zis o farmacista ca da dar mai bine ma mai informez.

Mie mi-a iesit fetita la calendarul chinezesc si la inca un test de pe site(bucuria lui tati, ca el vrea mai mult fetita).El imi zicea ca nu conteaza ce e sa fie sanatos, mai ales dupa ce am pierdut o sarcina, dar ca sa il testez, i-am aratat niste hainute si de fetite si de baietei pe care le-am cumparat de anul trecut (am niste rochite mortale)si ce credeti, la rochite si body roz a zambit mai altfel ca sa zic asa, si m-am prins.Eu zic sa fie ce-o fi dar sa fie sanatos,nu vreau sa ma molipsesc si eu de la el sa vreau mai mult fetita.

Sa dea Domnul sa fim sanatoase si noi si bebeii nostrii si sa facem in decembrie un maaaaare bradut iar in loc de globulete sa punem zambetele noastre sincere.

gravi 6 saptamani

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Bianca77 spune:

ce harnicute sunteti la scris fetelor!
ralu acesta e intr-adevar site-ul meu de prezentare, sunt psiholog si psihoterapeut
inna, miki bine ati venit printre noi!sa aveti sarcini usoare!
lia da stiu ca ai trecut prin ceva emotii! probabil ca o sa fie ceva mai clar la urmatoare echo cand mai creste puiutul/ puiutii. tu ce iti doresti?

brambu.. multumim de capitol nou. poti sa imi trimiti si mie parola si user-ul ca sa va vad si eu pozutele voastre frumoase?

o sa caut sa incarc fisierele cu muzica de relaxare pe un site cand ajung deseara acasa si dupa asta va trimti link-ul





6+

www.psychosomatics.be

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns arleza spune: