Film radiologic in primele saptamani de sarcina

Film radiologic in primele saptamani de sarcina | Autor: adellinne_83

Link direct la acest mesaj

Buna ziua,

Am o problema - care pentru mine este mare si urgenta.
Sunt insarcinata in 6-7 saptamani si, fara sa stiu despre sarcina, in saptamana 3 am facut un film la plamani pentru a verifica evolutia unei pneumonii mai vechi - lasase o tuse urata, si ca sa fim siguri am facut filmul.
Acum, dupa ce am aflat vestea cea mare, parerile sunt impartite: medicul spune ca e destul de grav, cunostintele si rudele cu studii in domeniu - ca e o loterie pe care am face bine sa o evitam, parintii ca suntem inca tineri si e vreme pentru o alta sarcina fara dureri de cap si nimeni nu ne lamureste...
Noi am vrea sa pastram copilul dar nu sa ne asumam niste riscuri fara rost si sa-l aducem pe lume predispus la probleme majore.
Daca stiti cazuri concrete de probleme aparute din motive similare, dati-mi un sfat, indrumati-ma, ca sincer nu stiu ce sa mai cred.
Va rog tare mult, ajutati-ma!

Va multumesc anticipat!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pisucmic spune:

Citat:
citat din mesajul lui adellinne_83

Buna ziua,

Am o problema - care pentru mine este mare si urgenta.
Sunt insarcinata in 6-7 saptamani si, fara sa stiu despre sarcina, in saptamana 3 am facut un film la plamani pentru a verifica evolutia unei pneumonii mai vechi - lasase o tuse urata, si ca sa fim siguri am facut filmul.
Acum, dupa ce am aflat vestea cea mare, parerile sunt impartite: medicul spune ca e destul de grav, cunostintele si rudele cu studii in domeniu - ca e o loterie pe care am face bine sa o evitam, parintii ca suntem inca tineri si e vreme pentru o alta sarcina fara dureri de cap si nimeni nu ne lamureste...
Noi am vrea sa pastram copilul dar nu sa ne asumam niste riscuri fara rost si sa-l aducem pe lume predispus la probleme majore.