De aproximativ un an mi-am pus o coronita de portelan, inlocuind una metalica din cauza de estetica.
Maseaua era ok, fara nerv scos, dr. stomatolog doar curatand ce se mai deteriorase in timp.
Dar, m-a apucat o durere crunta de dinti sambata. Initial am crezut ca e o nevralgie (am mai avut d-astea!), insa duminica spre seara am constatat ca se umflase gingia si interior si exterior in dreptul acestei masele, asa ca am mers la dentist de urgenta (altul decat cel care mi-a pus coronita, fiind duminica). Acolo, s-a chinuit sa scoata coronita si nereusind a taiat-o gasind maseaua cu nervii inflamati, din care unul necrozat si deci infectie.
Am facut si radiografie in care au aparut mai multe pungi de infectie, in fine.....
Acum intrebarea mea: cel care mi-a pus coronita de portelan (care se stie nu e taman ieftina) poate fi cumva convins ca macar sa-mi reduca din bani pentru o coronita noua avand in vedere ca n-a trecut nici-un an? Exista o asa numita garantie?
Stiu, o sa primesc probabil raspunsuri ca el imi garanteaza lucrarea, nu "materialul clientului"; dar poate mai pot face ceva...