Carucior copii

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns amalisimona spune:

Cum am mai spus, astia sunt comerciantii nostri. Nu ma mai mira nimic. Chiar sunt curioasa care va fi deznodamantul. Sa ne tii la curent.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns calipso_zeus spune:

FA-I de kko peste tot.posteaza pe toate forumurile trimite mailuri peste tot.Starneste kk si ai sa vezi ce si cum.Du-te la OPC etc etc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissteo spune:

Si acum cateva cuvinte despre finalul experientei cu Miniblu- Dupa ce am primit mailul cu "va raspundem in tremenul legal", am revenit si eu la mail si le-am spus ca nu am de gand sa plimb copilul cand expira termenul legal si am mers la magazin cu caruciorul, a constatat vanzatorul- acelasi care mi-a spus "hai doamna nu va pot da alt carut"-ca stricat si ca nu poate fi folosit ca reversibil si surpriza, chiar s-a putut sa-mi dea alt carucior pana il repara pe acesta. Noi le-am spus ca nu-l mai vrem nici reparat ca ne e clar ce defecte are. Cand au trecut cele 15 zile, termenul de reparatii conform garantiei, ne-au sunat de la magazin, ne-au spus ca e reparat caruciorul, dar daca insistam putem alege altul si sa platim diferenta. Si asa am facut. Am ales un Graco, ce de asta am avut si la primul copil si a fost ok. Deci cu scandal se poate?! Nu era mai elegant din partea firmei Miniblu sa aculte o mama nervoasa ca patea ceva copilul ei in timp ce traversa trecerea de pietoni cu copilul in caruciorul marca Miniblu si sa gaseasca ei o solutie, nu sa-mi raspunde 'hai doamna nu am de unde sa va dau alt carucior, va raspund in termenul legal"?Asta e, eu sunt bucuroasa ca desi cu greu si eforturi, am urnit ceva si sper ca atunci cand cei de la MINIBLU vor mai avea astfel de situatii sa stie sa actioneze normal si civilizat. Sper si eu.

Mergi la inceput