sindrom down

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Chuny spune:

Fomalhauti, de ce vrei tu sa convingi pe cineva sa faca asa cum simti tu ? asta e o alegere atat de intima incat nu inteleg curiozitatea asta morbida de a sti ce procentaj ar face avort sau nu ... si e atat de delicat si nu poate fi tratat cu bocancii, asa cum face initiatoarea sondajului.

eu chiar am convingeri foarte clare (in ceea ce ma priveste) legate de acest subiect, dar zau ca nu le-as expune la topicul asta ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Cristina_C spune:

Din respect pentru mamele de copii cu Down de pe forum, subiectul sau sondajul asta nu ar trebui sa existe.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cazacel spune:

Da, stimate doamne, sunt medic rezident si sunt mandra de asta, e meseria mea si o fac cu mare placere!
Nu am vrut sa jignesc pe nimeni cu initierea acestui sondaj, din contra le apreciez pe mamicile care isi dedica viata ingrijirii unui puiut altfel decat altii, pt ca sa fim seriosi un pacient cu aceasta afectiune nu se va putea angaja niciodata de exemplu pt ca in tara noastra nu exista aceasta varianta! Va fi mereu dependent de cineva...
Am vazut in spitalele de pediatrie din tara ce inseamna un copil cu SD, ce probleme neorologice poate avea, cata suferinta exista in sufletul parintilor lor; si inca ceva _ nu tratez subiectul "cu bocancii" , tratez subiectul cu realism, pt ca ORICE femeie insarcinata care ar afla in urma amniocentezei ca bb ar putea avea ceva, orice, nu neaparat SD (sunt sute de sindroame genetice) si-ar pune intrebarea pe care am pus-o eu in acest sondaj de opinie!!!
Acum depinde de convingerile fiecaruia ce va face ulterior!

Mergi la inceput