Nu uitati sa faceti reclamatie..

Nu uitati sa faceti reclamatie.. | Autor: moonchild

Link direct la acest mesaj

...chiar daca pe moment pare inutil.

In ultimele 2 luni am avut cateva experiente neplacute legate de clinicile private si am pornit o campanie (in care deocamdata particip doar eu dar sunt binevenite cat mai multe persoane ); campania am denumit-o "Nu uita sa iti folosesti dreptul de a face RECLAMATIE" de fiecare data cand este nevoie.

1. In decembrie am avut o viroza foarte puternica care s-a continuat cu o supra-infectie bacteriana si chiar am simtit ca este cazul sa merg la doctor. Pe scurt, am ales sa merg la Medicover Pipera(din mai multe motive, timp de asteptare scurt, conditii de igiena OK..etc)...Am fost la ORL si de acolo m-a trimis si la Medicina Generala (sa ma asculte la plamani).
Am platit 200 lei pentru 2 consultatii care au durat 15 minute impreuna, am capatat o reteta cu un antibiotic la care aveam alergie si pe care mi-au schimbat-o in ultimul moment (intrebandu-ma din usa, la plecare...daca nu cumva am alergii si alte probleme)...etc...la cerere voi povesti mai amanuntit si voi da si nume.

2. Pe 3 ianuarie fetita mea a facut brusc febra mare, am chemat doctorul, i-a prescris reteta, a fost sotul la farmacia Centrofarm din cartier. Diriginta farmaciei a refuzat sa ii onoreze reteta pe motiv ca ei i se pare ceva in neregula. S-a comportat necivilizat cu sotul meu. Am fost nevoiti sa curatam masina de zapada (ningea torential) si sa pornim in cautare de medicamente in afara cartierului, intarziind inceperea tratamentului.

2. Ieri seara am fost cu fetita la celebra clinica Audifon la un consult ORL pentru ca in noaptea dinainte avusese un episod de plans/ agitatie/dus mana la ureche..semana cu o otita. Aveam programare la 17:30 iar la 18.30 inca mai aveam o persoana la rand in fata mea, deci mai aveam de asteptat inca o ora.


Deci, trei institutii private in care managerii nu sunt constienti ca exista totusi concurenta si ca daca nu abordeaza afacerea cu profesionalism pot da faliment si noi, consumatorii nu suferim, mai avem alte institutii private la dispozitie.
In toate trei cazurile am facut reclamatie. Vestea buna este ca au fost luate in serios chiar daca, in raspunsul lor au gasit scuze pentru angajatii lor.
Reactiile celor din jurul meu au fost: "eh..si ce crezi ca rezolvi ceva daca faci reclamatie?"...Daca fac numai eu nu rezolv nimic, daca face fiecare persoana care este pusa intr-o situatie similara, in mod sigur semnalul de alarma va fi amplificat...

Deci, nu uitati ca este dreptul vostru sa faceti reclamatie, nu este un proces foarte complicat si ca orice reclamatie, chiar daca pe moment pare inutila, ajuta la educarea prestatorilor de servicii

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns buli spune:

hehe, eu am "schimbat echipa" la un departament de la o clinica privata. si am primit inapoi si toti banii pe care i-am platit. si scuze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns moonchild spune:

Citat:
citat din mesajul lui buli

hehe, eu am "schimbat echipa" la un departament de la o clinica privata. si am primit inapoi si toti banii pe care i-am platit. si scuze


Uau, super tare! Deja ma simt mai bine!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Ramonika spune:

ai dreptate, asa ar trebui sa facem toti.
eu ma mai pun in gura cu unii desi o reclamatie scrisa probabil ar fi mai ok.

buli - ce clinica? nu de alta, dar sa stim la ce sa ne asteptam.



Ramonika Ruxandra (30.11.2009) tati si Vladutz
zebra roz

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

clinica e ok, numai ca, intr-un anumit context, cei de acolo pe mine m-au tratat aiurea.
am facut reclamatie local, m-au aburit. eu le-am cerut ceva concret, ei s-au facut ca uita.
am trimit mail din nou la ei, cu cc la director general la Bucuresti, m-au sunat iar sa ma abureasca, nu am acceptat.
am avut o intilnire si o discutie clarificatoare cu directiunea locala, incheiata cu scuze, returnarea banilor. schimbarea departamentului nu ar fi fost necesar din pct meu de vedere, insa probabil ca fost necesara din punctul lor de vedere

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Moonchild, la prima ce anume te-a deranjat? Ca ai platit 2 conultatii diferite, ca au durat putin sau ca si-au amintit la plecare sa te intrebe de alergii?

Sa stii ca o consultatie poate sa dureze si 5 minute, daca dureaza jumtate de ora nu inseamna ca e mai buna.

**Fur is for petting***
http://www.facebook.com/#!/adoptiicaini
www.adoptiipisici.ro

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns moonchild spune:

Citat:
citat din mesajul lui XIO

Moonchild, la prima ce anume te-a deranjat? Ca ai platit 2 conultatii diferite, ca au durat putin sau ca si-au amintit la plecare sa te intrebe de alergii?

Sa stii ca o consultatie poate sa dureze si 5 minute, daca dureaza jumtate de ora nu inseamna ca e mai buna.

**Fur is for petting***
http://www.facebook.com/#!/adoptiicaini
www.adoptiipisici.ro


Da, ai dreptate XIO. Hai ca detaliez ce m-a deranjat, din cate stiu esti medic si cred ca amanuntele sunt importante pt. tine: m-a vazut intai ORL-ista. Ii spusesem ca ma doare si o ureche...s-a uitat la urechi si la una din ele a zis, "da, e un pic inflamat, nu aveti otita inca dar sigur o sa faceti"...dupa care m-a intrebat cu o privire ingrijorata "sau nu despre urechea asta era vorba??". I-am zis ca si tusesc, mi-a zis ca trebuie sa ma asculte si un generalist, mi-a recomandat-o pe colega ei care era disponibila atunci. Am coborat la colega, i-am povestit tot, aceasta m-a ascultat (desi ii zisesem de tuse nu mi-a cerut nici un moment sa tusesc ca sa auda cum tusesc).

Mi-a zis ca neaparat trebuie sa iau antibiotic, mi-a prescris reteta, mi-a dat-o, timp in care a coborat si ORL-ista in cabinetul generalistei. Mi-a zis ceva de genul ca sunt infectata "de sus pana jos"(desi la controlul ORL a zis ca nu vede secretii nazale) si ca trebuie sa iau antibiotic.

Apoi a discutat un pic cu generalista, spunandu-i sa imi explice cum sa iau medicamentele si a pornit spre usa. La usa si-a amintit si m-a intrebat daca nu am cumva alergie la penicilina..i-am zis ca da si s-a intors, mi-a luat reteta din mana si a modificat cu pixul pe ea. Apoi a dat sa plece din nou si din usa iarasi si-a amintit si m-a intrebat daca nu cumva am probleme cu tensiunea (si am) sau gastrita (si am)...

Cam asta a fost ceea ce m-a deranjat...Aaaa..si faptul ca amandoua au avut o reactie de sila cand au auzit tusea mea productiva si le-am intreabat daca nu este nevoie sa vada sau sa le descriu aspectul "productiei" (eu stiam de la fetita mea ca in functie de culoarea si consistenta mucozitatilor se prescrie sau nu antibiotic)..Au facut amandoua o fatza de scarba si au zis ceva de genul "eeew..nu multumim"...Si mie mi-ar fi fost sila..dar eu sunt fizician nu doctor ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andacos spune:

Fara suparare,dar ultimul tau mesaj e din categoria"ot romanul e medic",tu fara specialitate n-ai cum sa dai indicatzii medicului ce si cum sa faca!

de acord in general cu reclamatziile!

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

nu ma pronunt decat in legatura cu asteptatul: eu am asteptat cam o ora in plus la cea mai eleganta clinica p[rivata din Viena;), dr lucreaza in spital si a intarziat, deci asta nu e chiar asa ceva nemaipomenit.
(si asa ca fapt divers, pretul consultatiei a fost similar cu cel al consultatiilor private din Bucuresti)



Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!

Cum mi-am alaptat copiii


Sabina's blog, Sofia Galagia si bb Gheo

Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns buli spune:

Citat:
citat din mesajul lui Sabina

nu ma pronunt decat in legatura cu asteptatul: eu am asteptat cam o ora in plus la cea mai eleganta clinica p[rivata din Viena;), dr lucreaza in spital si a intarziat, deci asta nu e chiar asa ceva nemaipomenit.
(si asa ca fapt divers, pretul consultatiei a fost similar cu cel al consultatiilor private din Bucuresti)


dar nu-i asa ca ti s-a apus ca va intarzia consultatia si de ce?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns moonchild spune:

Citat:
citat din mesajul lui andacos

Fara suparare,dar ultimul tau mesaj e din categoria"ot romanul e medic",tu fara specialitate n-ai cum sa dai indicatzii medicului ce si cum sa faca!

de acord in general cu reclamatziile!

Dana

www.dropshots.com/andacos#" target="_blank">handarbeit


Pai nu inteleg de ce crezi asta..ce indicatii i-am dat?

Mergi la inceput