FIV Dr. ALBU DRAGOS 18

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Arabella34 spune:

Buna fetele,bafta din tot sufletul Chris,tine-ne la curent...eu sunt bine,in medical,nu ma mai duc sa fac ture si garzi pana dupa ce nasc...Corry coleguta mea,ce faci?va pup pe toate!

Arabella,34 ani,cu prin Fiv 1 cu Dr Albu,la Medlife.Multumesc Doamne!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirela2 spune:

mami mami

zi mi si mie cum e dr Ditu de la neonoto?

pupici

+34 cu motaneii Razvan si Robert si mami de Vlad (12.12.1999)

AMR 10z, cu voia lui DD poate rezistam mai mult

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns hellen79 spune:

ianna sotul are pozitiv cu 22.286 U/mL, din cate am citi eu la femei ar fi tratament, la barbatii e mai grav ca nu exista nici un tratament,
noi am pierdut un an jumate degeaba deoarece atunci cand ne-am hotarat ca vrem copii inainte sa ne apucam am fost la doc, dar am fost tratati oricum f superficial, cred ca un fiv pana acuma intr-un an jumate l-am platit,
am avut noroc de un doc endocrinolog bun ca el a descoperit cauza infertilitatii, daca nu il descopeream probabil si acum ne intrebam de ce nu se intampla, si doc imi spunea ca singur luna asta raman gravida,

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns corry_28 spune:

Chris????????????????
Arabella, ce ma bucur ca esti bine.
Sa inteleg ca vei sta 9 luni acasa?
Tu ai vre-un simptom?Stiu ca o sa apara Mirela, sa ma certe,dar ii dau o si ma lasa in pace
Babyblue, tu cum te mai simti?
Va pup dulce si va doresc un uichend minunat

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns babyblue spune:

corry, eu n-am niciun simptom. nu ma doare burta, nu mi-e greata, n-am nimic. oarecum si vaag sanii sunt mai mari si ceva mai tari, dar in rest, nimic, nimic nimic.
sunt insa f ingrijorata ca eu am hipertiroidie si nu stiu dc sa mai iau sau nu thyrozol, ca stiu ca e cam toxic in sarcina, pe de alta parte nu stiu dc hipertiroidia afecteaza copilul.