Bujori si panselute de Mai - Iunie 2011(10)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns amidala spune:

Stefania, imi pare asa de rau. Am plans cand am citit mesajele tale. Nu vreau sa ma gandesc cat de greu ti-a fost sa iei decizia asta, dar daca as fi fost in locul tau si eu as fi luat aceeasi decizie. Sunt studenta in ultimul an la medicina si am vazut foarte multi pacienti cu boala asta. E o afectiune cumplita care pe langa problemele pe care le stiti toti vine cu multe alte posibile afectari de organe. Viata acestor copii e grea, iar a aparintilor lor e si mai grea.

Stiu sigur ca ai sa ai puterea sa treci peste asta. Dumnezeu ne da doar ce putem duce. Sa nu-ti pierzi increderea....vei avea copii frumosi si sanatosi. Stiu ca nimic din ce spunem noi acum nu-ti poate aduce alinare, dar sa stii ca suntem alaturi de tine.

Vei fi in gandurile mele.

16+
bebelush

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miris_ spune:

e o decizie inteleapta. In ceea ce ma priveste, eu v-am spus de la incepul odiseei ca amnio e singurul risc, in aceasta sarcina, pe care pot sa mi-l asum. Am refuzat stresul dt si/sau tt, tocmai pt a avea o certitudine. Sa fim sincere, un copil cu sd poate avea multiple malformatii, si va ramane pe umerii cui, dupa ce noi nu mai suntem? Ai fratilor? Ai rudelor? Ai statului? Asta daca va ajunge la acea varsta. Eu am mai postat o poveste la forumul de pe prima pagina, nu va spun povesti. Sunt acolo cazuri reale. In plus, am intrat si pe forumul mamicilor de copii cu sd. Nu am putut citi tot, dar mi-a ramas in cap o fraza -'astazi am implinit 5 ani, nu vorbim inca, dar ne intelegem prin semne'. Asta s-a adaugat la experienta mea legata de sd. E crunt. Te gandesti ca mai faci un copil, pt ca vrei unul sanatos, dar acesta nu va avea parte de dragostea totala a parintilor lui, deoarece acestia au o mare grija. Va fi si el un copil nericit, dupa parerea mea.

Mamica de baiat mare si mormoloaca de 15+