Suntem in clasa a doua:2010-2011 (4)
Raspunsuri - Pagina 7
madyrizi spune:
inainte sa fug dupa eminentul elev zic si eu doua vorbe: noi am ajuns la bilete
. a scris baiatul ieri o gramada de bilete pentru toate colegele
. il invata doamna la prostii
. glumesc.
cine participa la arhimede? e prima data pentru clasa a II-a? ca io n-am gasit subiecte.
vorbim la intoarcere mai multe despre greseli, stersaturi, virgulitze si litere lipsa.
Mami
de
www.pregnancy-duedate.com/tickers/z7m2069icppvwhff.png" target="_blank">Mihai siwww.pregnancy-duedate.com/tickers/3n5z7sh3szzc8t5z.png" target="_blank">Alex
AlexsiMihai
AlexsiMihai
www.dianalaura.wblog.ro
veniti ALBUMUL MEU
pt. Alexandru Hapaleti si alti copii
am nevoie de voturi
loryi1974 spune:
Da,e prima data la clasa a doua si,da ,e dificil,patru subiecte de 10 puncte o ora jumate sau doua la clasa a patra cel putin.Seamana un pic cu olimpiada de mate ,faza pe municipiu
.Probabil ca cei mai multi dintre copii nu sunt inca pregatiti sa participe (aici o includ si pe a mea copila,chiar daca se prezinta bine la concursuri in general -e adevarat,am inceput sa facem altfel de probleme decat 5 rate si cu 6 gaste stau pe balta,doua rate au plecat si au venit 6 gaste,cate pasari sunt pe balta cu variatiile necesare ,dar nu este inca pregatita pentru nivelul acestui concurs).
sorana spune:
Lalya tu cred ca poti sa-mi trimiti mail. PM nu poti pentru ca ai inca prea putine mesaje scrise. Fi-mea e la C si sigur la aceeasi scoala. Ce mica e lumea.
Badmintonul il fac cu profa de la scoala (d-na blonda).
La mate la test a luat 95 de puncte. Era o problema cu niste flori si garoafe cu 5 mai multe, cate garoafe sunt. Ei, fi-mea dupa ce a aflat nr de garoafe a aflat si nr. total de flori, ce daca n-o intrebase nimeni
. Intrucat rezultatul final a fost altul a luat doar jumatate de punctaj pentru problema asta.
Noi probabil dam test la romana abia saptamana viitoare. Inca sunt la "Dumbrava minunata". Poate maine trec la urmatoarea, ultima din capitol.
Cand e micul matematician? La un moment dat parca zisese doamna ceva de concursul asta ...
La Arhimede noi nu mergem.
Deocamdata saptamana viitoare mergem la Winners la romana si pe 10 decembrie winners la mate. Winnersul e gen cangur, test grila, dar pare mai usor decat cangurul.
dinubebe spune:
Salutare, fetele,
Dar mult ati mai scris intre timp, spre bucuria mea, caci tare imi place sa va mai citesc.
Se pare ca impartasim aceleasi apasari in ultima vreme, caci si a mea a trecut prin doua teste destul de slab fata de nivelul ei obisnuit. Ambele la limba romana. La primul test nu a avut suficient timp sa reciteasca ce a scris si a scapat niste chestii absolut banale: niste liniute de dialog, din graba a unit titlul Toamna cu autorul Tudor Arghezi si Piatra Pitigoiului cu Octavian Goga, desi mi-a spus ca atunci cand a rezolvat sarcina si-a zis in gand varianta corecta, dar, grabindu-se sa se incadreze in timp,a ajuns sa le inverseze, a uitat sa puna niste puncte la final de enunt, adica totusi niste banalitati... Apoi, la al doilea test, niste chestii si mai si: au avut de ordonat niste imagini dupa La scaldat, ea a incurcat una si a dat toata ordinea peste cap, desi abia citise Amintiri din copilarie si o stia sigur, a scris pelea in loc de pielea, si cand i-am aratat nici macar nu a realizat ca a scris gresit, a scris in doua cuvinte cuvantul ne+terminat,si tot asa...
La partea cu neincadrarea in timp de la primul test, mi-a explicat ca s-a straduit sa scrie frumos si atunci a scris ceva mai incet, asa ca de teama ca nu se va incadra in timp , nu si-a mai revazut sarcinile dupa ce le-a rezolvat. Ok, nu e foarte grav, mi-am spus, e o chestiune de gestionare a timpului, care se poate corecta prin exercitiu.
In schimb, pentru fisa cu pelea si ne+terminat chiar am ramas tablou...am realizat ca astea erau niste lacune reale, total neasteptate, de care sunt realmente intrigata. Culmea e ca lucrurile nu s-au oprit aici, la tema pe care au avut-o acasa, unde erau niste propozitii si niste fragmente de ordonat, m-a surprins cu niste erori de logica fundamentale. Din pacate, nu am avut suficient timp sa mai facem ceva suplimentar, si cu dansul, si cu temele de facut, plus de citit de pe o zi pe alta Povestea porcului care avea vreo 50 de pagini, dar in week-end cu siguranta vom rezerva ceva timp si acestor probleme care la modul real m-au pus pe ganduri. Cumva sunt uimita si de dificultatea si volumul temelor pe care le au in ultima vreme. Sa citeasca in cateva zile Amintiri din copilarie, partea a doua, integral, sa citeasca de pe o zi pe alta o poveste intreaga de Ion Creanga, in afara celor cvasi cunoscute, de tipul Punguta cu doi bani, Capra cu trei iezi si Ursul pacalit de vulpe. Sa zic ca parca la matematica ar sta lucrurile ceva mai relaxat, dar si aici nu lipsesc 3-4 probleme zilnic pentru acasa, de rezolvat pe caiet - cu toata polologhia aferenta de la enuntul problemei pana la rezolvare si rezultat si inca cateva exercitii de rezolvat direct pe culegere dar si alea cu niste tabele infioratoare cu scaderi si operatii peste ordin de la 0 la 100. Nu stiu ce se intampla, parca lucrurile s-au aglomerat brusc, ne precipitam deodata cu temele, cu lucrarile, nu ne mai ajunge timpul, abia astept sedinta de luna asta sa ma lamuresc mai bine...
Va las acum si va transmit toate cele bune. Loredana
Lalya spune:
Nu stiu ce s-a intamplat, am scris un mesaj dis-de-dimineata si nu a fost postat, asa ca revin
Sorana, noi nu facem badminton ptr ca nu mai este timp. Are liber joi si duminica si prefer sa-l las sa mai respire un pic.
La romana am ajuns la "Amintiri din copilarie" si ieri au avut de facut povestire dupa textul studiat.
Asa cum scria ceva mai devreme Dinubebe, si noi parca suntem in criza de timp si intr-o continua agitatie, fara a mai avea timp ptr cateva ex in plus , exercitii care sa-i ajute sa inteleaga mai bine ceea ce fac la scoala. De exemplu zilele trecuta piticul meu a avut la limba romana (printre altele) sa scrie semnificatia frazei: "Graiul e izvor de neintelegeri". Totusi mi se pare un pic cam greu ptr ei sa inteleaga sensurile unor fraze ca asta. Este drept ca aceasta fraza s-a regasit in textul studiat la scoala. Aseara s-a apucat sa citeasca un pic inainte de culcare o carte care-i place tare mult si a venit la mine sa ma intrebe ce inseamna "pedant" si "nazuros"...cuvinte pe care le-a intalnit in carte. I le-am explicat, dar sunt convinsa ca peste 2 zile daca-l intreb ce in seamna "a fi pedant"...sigur nu mai stie. Dar cu timpul i se vor intipari in minte cuvinte de genul acesta.
Noi la matematica facem exercitii de genul: 28-a + 5=26 sau 25-8+c=20
iar probleme de genul: 3 copii au in total 13 masinute. Primul si al 2-lea au impreuna 9 masinute. Al doilea are cu 3 mai multe decat al 3-lea. Cate masinute are fiecare copil?
nu mai pot sta acum.
Va doresc tuturor mult calm si intelegere
Laly.
sorana spune:
Maine ne-a chemat d-na la o sedinta scurta dimineata. Ma intreb ce s-o fi intamplat, e prima data cand ne cheama asa.
Lalya spune:
Sorana, daca Monica iti spune ca nu este nimic grav, cred ca va cheama sa va transmita ceva direct si nu prin intermediul copiilor...zic si eu.
Cred ca nu ai de ce sa te temi ![]()
Sunt inca la serviciu si nu am acces la e-mail din pacate, cand ajung pe acasa trimit si e-mail-ul cu pricina.![]()
Laly.
happiness spune:
Eu stiu exact ce fel de mama sunt, nu severa, ci chiar toleranta,in general, dar exigenta. Ii dau foarte mult si ii si cer foarte mult. Nu mi se pare normal sa uite punctul pe i, mereu, sau caciulita de la s, ceva ce foarte usor ar putea corecta daca ar avea rabdare sa isi reciteasca lucrarea. Daca s-ar intampla doar o data, de doua ori, din neatentie, nu as spune nimic, dar ea face asta mereu. La dictare , copiere, tema, orice face la romana, macar o litera o greseste( a scris de exemplu toaca in loc de toata). Un punct, o virgula, un i la cuvintele cu 2 de i si mai nou ultima litera a cuvantului(hain in loc de haina...), toate din graba. Mie neatentie nu mi se pare ceva de tratat cu superficialitate. Copiii se invata sa lucreze cu repeziciune si nu mai verifica, dand peste cap tot exercitiul sau schimband sensul propozitiilor la romana. Eu stiu ca sunt mici si au timp sa se perfectioneze, dar la concursuri/examene nu se gandeste nimeni la asta. Ce vreau eu e sa verifice macar o data ce a scris, nu cred ca sunt atat de exagerata. Drept urmare, de saptamana asta avem niste "consecinte", scrie de 3 ori cuvintele gresite din caiete. Asta este, noroc ca nu sunt multe. Cei care cred ca exagerez sa isi imagineze o clasa de 30 de copii din care cam 20 sunt super buni...Doar 3 copii au note de Bine in catalog. In rest, toti au FB pe linie. Concurenta va fi foarte mare, dar pe mine nu asta ma intereseaza. Asa cum copilul mic trebuie invatat la olita , asa si elevii mici trebuie invatati sa invete, sa se corecteze, sa se verifice...Noi parintii nu putem fi mereu acolo sa ii ajutam. Din pacate.Fetita mea nu stie ce a aia pedeapsa, sunt o groaza de copii care cresc cu pedepse dure, cu care eu nu sunt de acord. Dar nici nu vreau sa se invete sa fie superficiala, mai ales ca poate foarte mult.
Noi la mate nu am trecut inca de 0-30, au avut si ei test de evaluare , foarte greu, cu 17 cerinte, un exercitiu cu vreo 10 adunari/scaderi si restul probleme, fiecare cu 2-3 operatii. A gresit , dar nu mult, traducand in punctaj as zice ca peste 85 de puncte, dar avand in vedere cat de mult si greu a fost, eu ma declar foarte multumita. La romana au dat azi autodictare din "Toamna", sa vedem cate litere a mancat/incurcat si cate virgulite ii pune doamna...
Si noi avem mai mult de scris/invatat in aceste zile, si ne vine cam greu si cu scoala si cu dansul si cu pictura, dar ...facem fata pana la urma. La noi tema dureaza maxim o ora, suplimentar isi dau ei unul altuia, deci eu nu mai apuc sa fac nimci in plus, de citit au zilnic, deci cam o ora jumatate teme/suplimentar si citit,asta ar fi media.In weekend am profitat si noi de vremea superba si nu prea am muncit. Si eu imi doresc un copil fericit, Sorana, cred ca orice mama vrea asta.![]()
Anka74 spune:
Doamne, voi speriati mamicile de gr. pregatitoare!![]()
Of, temele astea...mi se par totusi prea multe! Cat le ia copiilor, in medie, efectuatul temelor?
Intreb pentru ca al meu face si sport, si dans...n-as vrea sa renuntam (poate doar sa mai schimbam activitatile extra) asa ca ...
Si intreb si eu, de ce la matematica trebuie sa scrie si sa rescrie enunt, intrebari...nu e mai bine sa faca mai multe exercitii/probleme, deci mai multa matematica, si sa scrie doar modul de calcul si rezultatul final?
Edit...am scris cu doi de i (unde era suficient doar unul), din viteza, din neatentie, n-am recitit cu atentie ce am scris!
