Indemnizatie crestere copil pentru masteranzi

Indemnizatie crestere copil pentru masteranzi | Autor: Alecsa_V

Link direct la acest mesaj

Buna ziua! Va rog mult sa ma ajutati in intelegerea unei situatii cu care nu ma asteptam sa ma confrunt in ceea ce priveste acordarea indemnizatiei pentru cresterea copilului.
Eu sunt studenta la master in anul I, cursuri de zi. Din cate am citit eu in legea pentru acordarea indemnizatiei, conditia ca sa primesc banii este sa frecventez cursurile la zi fara intrerupere, si din cate am inteles, nu scria nicaieri ca tre' sa fie continuitate intre terminarea facultatii si intrarea la master, ci doar ca trebuie sa frecventez fara intrerupere cursurile la care sunt inscrisa(in sensul ca sa nu raman repetenta sau sa inghet anul si sa reiau cursurile peste o vreme). Cand am intrebat in primavara daca primesc indemnizatia (am specificat atunci la ghiseul respectiv ca voi fi masteranda) mi s-a spus ca da, desi la vremea respectiva inca nu se introdusese modificarea in lege care da dreptul si masteranzilor la indemnizatie.
Acuma cand am fost sa depun actele, mi-au cerut pe langa adeverinta de masterand, si adeverinte pt anii de facultate pe care i-am facut si mi-au zis ca tre sa nu existe intrerupere intre studiile de licenta si admiterea la master ca altfel nu am cum sa primesc indemnizatia.
Inteleg eu legea gresit sau functionarul respectiv interpreteaza cum vrea el textul de lege?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Legea 240/2009 pct. m
"m) urmeaza cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar si universitar, organizat potrivit legii, frecventate fara intrerupere. Sunt exceptate de la aceasta obligatie persoanele care au intrerupt cursurile din motive medicale."

Fara intrerupere inseamna continuitate. Daca ai oprit nu mai ai continuitate sau ai intrerupere cum vrei sa-i spui.
Eu pur si simplu / Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mediajust spune: