Paracetamolul si alaptarea!

Paracetamolul si alaptarea! | Autor: inbox

Link direct la acest mesaj

De cateva zile sunt racita iar medicul mi-a prescris paracetamol, oscillococinum si vit C. Iau paracetamol de 2 zile, si astazi am remarcat ca in aceste zile bebe a fost foarte linistit si a dormit mai mult, nu a mai supt asa de des si de viguros ....oare are acest tratament efect asupra lui bebe...ma gandesc ca poate paracetamolul ii da o stare de somnolenta sau pur si simplu am trecut de puseul de crestere de la o luna.

mamica de printesa Maria 15.11.2006 si bebe Mircea -25.09.2010

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns blackpanterro spune:

Nu cred ca il afecteaza in vreun fel. Dupa cezariana asta am primit pt durere, apoi dupa cateva zile am facut infectie la uter si m-am intors in spital tot asta mi s-a dat intravenos, timp de 2 zile, bebe a supt la fel si nu a dormit mai mult decat de obicei.Dar ea era nou nascuta si atunci dorm mult oricum.

Adriana mami de Isabelle Marie - 1 luna si Aidan Alexander - 5 ani
A ticket to hell has never been funnier

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ioanadara spune:

Si eu am luat cateva zile paracetamol pe alaptat.Eram cobza de virusata si medicul a spus ca decat sa zac cu febra si sa jungem la mai grele mai bine paracetamol doua pe zi si multe picaturi in nas.
Eu tin minte ca l-am intrebat atunci daca trece in lapte si el a zis ca si nou nascutii pot lua paracetamol ...
Nu mai stiu insa daca bebe dormea mai bine in acele zile.
Sanatate.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sunshine2009 spune:

Da, paracetamolul trece in lapte, este vorba de o cantitate de ca. 10%. Intr-adevar este voie sa ia si BB numai ca vorbim la ei de o dozare mica. Daca mama ia si ea, trebuie sa scazi aceste 10%x de cate ori iei tu pe zi, de la cantitatea maxim admisa la BB.