RCS-RDS, cum sunt?
Raspunsuri - Pagina 2
CorinaDani spune:
viviana, cauta in bloguri, a postat cineva un subiect pe tema rcs-rds, cat a avut de patimit de pe urma incompetentei celor de la relatii cu clientii, userul respectiv este tot din bucuresti, din cate imi amintesc lucreaza in presa...relatarea e cam veche, poate s-au mai imbunatatit lucrurile
insa nici eu nu am auzit "de bine" despre ei, in ploiesti
la noi in bloc au venit acum 1-2 ani cu o oferta mai avantajoasa decat cea de la upc, au convins o gramada de locatari sa se mute sau sa-si faca abonament nou, ii tot incantau cu serviciul de telefonie gratuita, cu aparat nou si nu stiu cate minute gratuite...
sotul meu n-a avut de lucru si a semnat un fel de pre-contract cu agentul respectiv si pe urma nu mai stiam cum sa scapam de ei, ca ne tot sunau sau veneau sa instaleze cablul si telefonul; cred ca mai bine de o jumatate de an ma tot sunau in legatura cu instalarea telefonului si, desi le repetam ca nu ma mai intereseaza oferta lor si sa anuleze solicitarea, tot ei aveau pretentia sa vin sa depun o cerere de reziliere la sediul lor central, unde mereu erau cozi interminabile
le-am spus verde in fata ca eu n-am timp de pierdut la cozi, daca le convine bine, daca nu, nu...intr-un final nu m-au mai sunat...
nu mai spun despre faptul ca s-au apucat sa traga retea de net prin tot blocul, pana in dreptul fiecarei usi, in speranta ca vor agata cat mai multi clienti
noroc ca am fost acasa in ziua aceea, le-am interzis sa-mi aduca acel cablu (canalet, de fapt) pana deasupra usii de la intrare, pentru ca abia renovasem apartamentul si precis mi-ar fi aparut fisuri pe hol daca se apucau ei sa dea gauri in peretele de deasupra usii de la intrare...
cred ca si pe alt forum e un subiect despre rcs-rds, e acel forum cu ...pedia la sfarsit
Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 )
"Oamenii eficienti sunt cei mai mari lenesi, dar sunt niste lenesi inteligenti" (David Dunham)
CorinaDani spune:
tot eu
viviana, ca sa deblochezi media-boxul poti proceda in mai multe feluri
eu am tot upc, fara optiunea HD si DVR, dar cred ca sunt oarecum asemanatoare decodoarele
varianta 1 : deconectezi si scoti din priza tot : TV, mediabox si ce mai ai tu conectat acolo (boxe, sistem home cinema, etc.)
apoi le reconectezi cu grija si la final le bagi in priza si le pornesti
varianta 2 : scoti din priza media-box (fara sa-l mai deconectezi de la TV), il lasi aprox 5-10 min; al meu are si un card cu cip, poate si al tau are asa ceva; scoti si cardul din locasul respectiv
apoi bagi media-box-ul in priza, bagi cardul la loc, si astepti putin sa-si seteze iarasi ora
si eu am avut probleme cu decodorul pentru televiziunea digitala, dupa ce s-a blocat de cateva ori si l-am pus in functiune, intr-un final a cedat nervos; am fost la sediul upc, am facut sesizarea si in aceeasi zi s-a prezentat echipa, care a adus un nou decodor, l-au luat pe cel defect fara alte explicatii; de atunci nu am mai avut probleme deloc, insa repet, eu nu am abonament/media box cu optiunea HD si DVR
Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 )
"Oamenii eficienti sunt cei mai mari lenesi, dar sunt niste lenesi inteligenti" (David Dunham)
viviana spune:
CorinaDani,
Multumesc mult. Am facut tot ce ai scris acolo si singura si urmand pasii sugerati telefonic de la departamentul tehnic. Nimicuta nu s-a intamplat.
Momentan astept sa vad daca vin.
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi
Christel spune:
Nici eu nu sunt multumita de RDS in ce priveste relatia cu clientii, am scris cu ceva timp in urma,am avut o chiriasa care nu si-a platit facturile, cand a plecat nu si-a reziliat contractul, iar cand am sunat la ei sa le explic ca noul meu chirias doreste sa-si faca un nou contract pe numele sau, au zis ca nu se poate, ca trebuie sa platim noi restanta fostei chiriase daca vrem alt contract, mi se pare o aberatie modul lor de gandire, de ce trebuie sa platesc eu, doar nu au facut contract cu mine, lor le e asa greu sa-i trimita individei somatii sau chiar sa recurga la justitie pentru a-si recupera banii?
Serialbastre spune:
Noi suntem multumiti pe RCS & RDS. E adevarat ca posturile lor de sport l-au convins pe sot sa faca mutarea de la UPC, dar nu regretam. Si sunt promti la servici, au venit si duminica la pranz.
La Suceava nu am auzit nemultumiti.
Andreea si Cezara - Ilinca (2.06.2009)
In bucataria mea
Concurs Clipe de vara - ser1, ser2
Christel spune:
Stiti cumva cei de la RDS au si o adresa de mail(eu n-am vazut la contact pe pagina lor decat nr de telefon care sunt mereu ocupate).
Stie cineva?
anaemi spune:
noi suntem de 4 ani abonati la ei. Pt abonament internet + telefon fix + telefon mobil + cablu tv (70 si nu stiu cate programe...ne uitam doar la cateva ) + internet mobil = platim in jur de 70 ron/luna
Pana acum nu am avut niciun fel de problema...si sper sa nu avem (si noi am auzit/vazut in legatura cu relatia cu clientii)...Suntem multumiti !
Anamaria & Filip (06.03.2007) & Anastasia (03.08.2008)
Dragostea [...] toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.
Dragostea nu cade niciodata...
MIRCLAU spune:
buna ziua
dar netul de la ei cum merge? e ok? eu acum am retea de cartier si merge bine dar nu sunt multumita de pret si de relatia cu intreprinzatorul
va multumesc
anaemi spune:
la noi merge f bine! Nu am avut niciodata probleme (si speram sa nu avem vreodata)
Anamaria & Filip (06.03.2007) & Anastasia (03.08.2008) & (DPN 07.07.2011)
Dragostea [...] toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduieste, toate le rabda.
Dragostea nu cade niciodata...
Christel spune:
Pana la urma par sa fie mai flexibili, in sensul ca daca initial ma invitau pe mine sa platesc datoriile fostei chiriase, iar eu am fost ferma pe pozitie si nu le-am cedatintr-un final le-am zis ca daca nu-mi fac contract nou plec de la ei, acum mi-au acceptat ca noul chirias sa-si faca contract nou si mi-au zis ca o cauta ei pe individa sa-si recupereze paguba, deci se poate si asa, cum mi se pare defapt si corect.