Suntem in clasa a -II-a :2010-2011 (3)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

Asta cu -FB ma scoate din minti...Eu le pun copiilor de I-IV pe fise calificativul si punctajul aferent. Adica FB poate lua cu 85-90 p( si ii plasez o stampiluta sau un sticker, sau o fata vesela),cu 90-94 p(doua stampilute etc) sau cu 95-100(3 stampilute etc). Vreau sa vada diferenta intre 9 si 10, dar sa fie totusi motivati si incurajati. Fara - FB...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns loryi1974 spune:

Noi avem alt sistem:FB este 9.50-10 ,scrie FB si punctajul de genul 9.85 sau 9.95.Dar fiica-mea n-a dat decat fix patru teste,doua la inceput si doua acum vreo doua saptamani.Si cred ca astea sunt toate pana la vacanta din nov.Doamna da teste putine,dupa parerea mea e mai bine asa.Par mai relevante pentru ca inglobeaza mai multa materie si vezi unde scade ,unde creste,cum evolueaza,un fel de evaluare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Lory si noi tot 2 teste la fiecare am dat. Cate unul la inceput de tot si unul saptamana trecuta.
Happi am inteles. Nu-ti place "-"
Dar nu cred ca un copil face diferenta asta. Adica nu cred ca vede acel minus ca fiind "mai negativ" (stiu e o exprimare aiurea) decat 90 p sau o fata zambitoare (in loc de 3 fete).
Practic fiecare se invata cu ce are. Fi-mea stie ca sub 90 p e nasol, 90-95 asa-si-asa iar 95-100 super.
Daca aveam sistemul cu minusuri se invata cu el.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

Da,urasc minusurile... -FB e pentru mine aproape FB, dar mai degraba B, si in cazul fiica-mii nu are cum sa fie asa. Are de exemplu o pagina de transcriere cu o stresatura sau cu o litera uitata si nu cred ca de de 8 asa ceva...La orice examen, o taietura nu este depunctata, la fel scrisul urat...La clasele mici se pune mare accent pe aspect si cum nu e deloc foarte ordonata si mereu uita sau greseste macar un lucru, nu a prins inca FB fara greseala pe caietele de romana, de cand a inceput cl a II a. La mate, unde nu e depunctat aspectul ,ia FB fara probleme, fara minusuri...Fisele sunt foarte grele, cu ortograme multe, cu mici texte, mai nou fac texte dupa imagini, mereu e cate o greseluta acolo, asa incat...mai avem pana la absolut.
Azi am facut vaccinul, o doare manuta dar nu are febra. Voi ati scapat?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

De asta apreciez eu sistemul cu puncte .
DAR - si la noi o virgula e 1 pct. Desi dictarea de 7 randuri valoareaza in total 10-15 puncte. Pai daca ar gresi fiecare cuvant ar iesi o nota negativa .
Nici fi-mea n-a avut anul asta 100 p la romana. Imposibil sa nu uite o virgula, un punct, sa manance o litera, etc.
Noua inca ne dau de furca scaderile cu trecere peste ordin. Cred ca in vacanta asta o sa mai facem suplimentar.

Noi vaccinul l-am facut prin martie. N-am avut nici febra nici altceva si nu-mi amintesc sa o fi durut mana.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

Azi iar FB fara greseala la mate, ecuatii si probleme cu trecere peste ordin pana la 30. Fara niciun punct rosu pe foita.La romana in schimb a gresit ceva, a sters, apoi s-a corectat...Au facut despre dialog, vad ca urmeaza recapitulare/evaluare. La mate au scris definitii despre suma, rest, descazut...Le stie foarte bine, nu avem probleme nici cu trecerea peste ordin, desi se gandeste un pic pana spune rezultatul. Problema e romana, deci suplimentarul nostru pe asta se axeaza. Acum face evaluarea de la romana de la Nastasescu de anul trecut, tare curioasa sunt cate puncte ia. Revin.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

93 p. Corectat la sange, dupa barem. Ma asteptam la mai mult. A plans si a zis ca voia 100 de p.I-am raspuns ca fara munca asa ceva nu exista, dar ca 93 de p e un punctaj foarte bun. Nu e prea convinsa...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alba_ca_zapada spune:

Happiness
fetita ta este foarte ambitioasa.

Fi-mea este foarte distrata
In timp ce isi face temele fredoneaza, deseneaza, imi cere voie sa se scarpine, ma roaga sa o las sa se relaxeze... asa ca la noi dureaza 3-4 ore o amarata de tema de 20-30 min.

Culmea este ca aceasta atitudine o are de la inceputul anului scolar.

Din ce-mi aduc eu aminte anul trecut isi facea mult mai repede temele si mai aveam timp si de distractii.

Cred ca o sa bag in functiune cronometrul.

Voi cum ii stimulati pe copii sa-si faca repede temele?





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

Fiica-mea e intr-adevar ambitioasa, atunci ca e vorba de un punctaj sau o nota. Daca e -FB nu are probleme insa, de asta spuneam ca daca ar lua note/punctaje ar vedea altfel lucrurile. Ce sa mai spun de ea insa, cand ieri o fetita de a V a, careia ii iesise 9 media a doua note si careia i-am spus ca astept mai mult de la ea, ma intreba inocenta daca 9 nu e si ea o nota buna...Cat despre teme facute repede sau incet..la noi nu ar avea cum sa se lalaiasca asa. In trei zile de saptamana are dans de la 18, in alta pictura la Palat, deci trebuie sa fie gata cu teme plus suplimentar pana la 17.30. Eventual mai ramane cititul dupa 7 , sau o pagina de suplimentar, dar teme niciodata. Regula e clara:nu merge foarte bine la scoala si nu face repede temele, nu merge la dans. E cea mai buna motivatie la ea.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Al meu are programul destul de strict:
Luni 16-18.00 dans 19.30-21.00 karate
Miercuri si Vineri 19.30-21.00 karate
Daca nu-si termina lectiile frumos si bine - nu merge si el e inebunit sa mearga . Saptamana asta e si la atelierul de decoratiuni de Haloween, de la 18.00 la 20.00 - o motivatie in plus.



Mergi la inceput