Canadience si americance la dieta! (7)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iselin spune:

Haideti fetelor! Jos cate ceva din ce avem prea mult!

Eu aveam o colega in facultate care atunci cand vroia sa slabeasca se incuia in camera de camin cate 2 zile doar cu apa si lamai, adica fara provizii. La ea mergea reteta.

Eu adolescenta am fost slabanoaga, acasa ma chemau "Skeletron", deci nu va doresc.
Eu dupa ce tanjesc acum este un regim echilibrat, daca as avea si un bucatar al meu ar fi super.

Iaurt de soya se gaseste in orice supermarket ok, la raionul de bio - naturiste: Loblaw, Provigo, IGA, TAO, Rachel Bery.

Iar pentru cei care sunt studenti cu cardul la ei, Provigo Mont-Royal da reducere 10% din factura inainte de taxe doar lunea. Exista parcare subterana gratuita.

Noapte buna va doresc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maru spune:

iselin, am deschis forumul dimineata asta si am si simtit biciusca...
direct aici am venit...

n-am mai mancat ca vaca pe imas aseara, baut doar o gura de vin...
azi am un sandwich cu pate, si 2 cu pastrama si salata de varza.
Ceai si guma, asta e rezolutia mea...

da, pumba, ai dreptate, e intuneric afara, nu-mi vine sa fac nimic cand ajung acasa, gatesc, un pic de curat, udat flori...teme cu pruncu (cred ca ma inscriu aici la faculta, ca matematica academic vad ca o master easy)

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui maru

iselin, am deschis forumul dimineata asta si am si simtit biciusca...
direct aici am venit...

n-am mai mancat ca vaca pe imas aseara, baut doar o gura de vin...
azi am un sandwich cu pate, si 2 cu pastrama si salata de varza.
Ceai si guma, asta e rezolutia mea...

da, pumba, ai dreptate, e intuneric afara, nu-mi vine sa fac nimic cand ajung acasa, gatesc, un pic de curat, udat flori...teme cu pruncu (cred ca ma inscriu aici la faculta, ca matematica academic vad ca o master easy)