FIV in Ungaria 115

Raspunsuri - Pagina 21

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns samira33 spune:

ali miha,imi pare rau pentru nereusita.

mami,asa este...am sunat-o si eu pe adina de la CS...insa la ora 11 seara...adica la 12 ore dupa tine.

3 SARCINI EXTRAUTERINE,
FACTOR V LEIDEN-POZITIV HETEROZIGOT-GENA1691A,
URMEAZA FIV 3 LA BUDAPESTA-DR. KOVACS

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mami_vreau spune:

m-ai omorat!!!!!! si tu ai sunat-o tot de acolo???

ce sa iau pentru constipatie? ca m-am constipat de la progesteron!!!

Laura

mutatia MTHFR C677T heterozigota

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns littlegirl spune:

Salutare!

Vreau sa vorbesc cu cineva care a fost recent la Kaali Debrecen; vrem sa facem un ICSI la anul si acum adun informatii; clinica nu mi-a raspuns la mail (am trimis mail de 2 ori in interval de 3 sapt.

ma intereseaza foarte mult unde putem sta cazati 12-14 zile, cat costa cazarea, cum sunt medicii, cume este tratamentul etc.

Avem oligoastenospermie sevara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns edennoa spune:

mami la mine merg bine prunele (12 pe zi) :-)) sau ceai laxativ

vream sa va intreb pe fetele care sunt in perioada de asteptare de 2 saptamini de dupa ET: e voie sa faci miscare in acea perioada? eu fac pilates regulat si nu stiu daca e voie; doar in noiembrie vom face fiv, dar imi fac si eu planurile ca tot omul

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns timea30 spune:

littlegirl,
eu am facut un FIV nereusit la Debrecen si in octombrie urmeaza o noua incercare daca reusesc sa scap de un chist.
Legat de cazare nu te pot ajuta ca eu sunt din Satu Mare si nu era nevoie.
Te ajut cu ce pot, dar e mai simplu daca tu intrebi si eu iti raspund.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tamaryllis spune: