Dovlecei in sarbatoare *188*LMA Raisa si Theodora!

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Danuta1979 spune:

Si eu vreau parola de mail, pls. Vad ca ultima pe care o aveam eu de prin iunie nu mai merge

Dana, mami iubitoare de Ioana Maria Alexandra (16.09.2009)

http://community.webshots.com/user/Danuta1979/albums/least-recent

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns x_ggg spune:

Back!
Madalina, bafta la bac! Nu-ti mai zic ca prima mea specializare e matematica
Alex, am tot citit ca e Zeinuca bolnava, dar nu am reusit sa ma adun sa scriu ceva zilele astea. Ma bucur sa aud ca e spre bine!
Epi, sperietura mare, bine ca e bine, ca si Aida sunt satula de medici care habar nu au ce e cu ei.
Irina, noi tot nu dormim, dar ne luptam cu dintii, avem deja 5 si il asteptam pe al 6-lea cat de curand. In legatura cu dormitul de la vreme, ar fi prea frumos. S-a gandit Rares ca daca tot ploua si nu putem iesi nici macar in curte, ce-ar fi sa nu doarma deloc si sa maraie in continuu..iar sotz si-a gasit treaba, desi azi era zi scurta la munca

Dupa cum spuneam, de citit citesc, dar nu mai apuc sa scriu, citesc ca Liliacul 2-3 mesaje, jap dupa fundul lui fi-miu..si tot asa. A inceput sa manance iar tare prost, la noi e ceva de genul o saptamana mananca bine, una nu. I-am dat intr-o zi sa manance paste cu sos de rosii si carne de vita, pastele erau spirale si le-a mancat nepasate. Una cate una, le-a "mestecat" pe toate. Nu mult, vreo 10 bucati, inmuiate in sos, dar m-am bucurat ca le-a halit si pe alea.La peste insa reactioneaza cam rau, adica vomita data. I-am dat somon si cod pana acu de vreo 4 ori, de fiecare l-a vomitat rapid, desi l-a mancat cu placere. Merge din ce in ce mai bine, pe afara prefer hamul, pentru ca o ia la fuga si are genunchii ferfenitza, sta in ham foarte bine, merge din ce in ce mai sigur pe el.

Va pup

--------------------------------------------
Rares-Costin : 4 oct 2009

Mergi la inceput