Clientul nostru ...

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns buflea spune:

Petra, si eu cred ca ai dreptate - ca aia au acoperit toate cheltuielile caci altfel dati in judecata plateau mai mult. Pana la urma, nu conteaza - foarte bine ca acolo unde nu dicteaza constiinta, dicteaza legea - asta imi place mie la tara asta (pe care in general nu o admir prea tare ) - imi place ca civilizatia se mentine cu biciul banului ... ca daca e sa lasi constiinta omului, din 10 incercari numai 3 reusesc. Dar cu putin constiinta si cu amenintarea la buzunar, se comporta toti aproape ca la carte.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

Citat:
citat din mesajul lui iulianm


OK. Cum ramine cu schimbarea de mentalitate la trecut oceanul? Sincer, nu am inteles formularea.




ok, scuze, poate am generalizat prea mult. poate voi, cele de peste ocean, asa gandeati si cand erati aici (dar atunci nu inteleg ironia/provocarea postului care zicea ceva de genul ca noi astia neevoluati ramasi aici n-avem cum sa va intelegem modul de gandire ).

mentalitatea mea, aici, si a celor din jurul meu, e ca daca greseste e normal sa plateasca, nu ca daca greseste si are review negativ e normal sa plateasca, dar daca greseste si n-are niciun fel de review nu e normal sa plateasca. am obosit s-o tot repet, se pare ca nu reusesc sa ma fac inteleasa, desi aveam senzatia ca folosesc limba romana clara, si ca se vede clar diferenta intre cele doua situatii.


edit: din sintagma "clientul nostru..." intelegeam altceva; topicul asta arata eventual ca "review-ul nostru, stapanul nostru".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petra spune:

iulianm,
atata timp cat masina te-a lasat in drum dupa 3 zile de la revizie si ei ti-au dat telefon sa te intorci cu masina ca au uitat ei nu stiu ce inseamna ca a fost ceva destul de serios. Nu a fost doar un simplu surub, stiau ei fosrte bine ca se putea intampla o tragedie daca avei viteza pe undeva pe expess. FAptul ca au fost amabili foarte bine , asa trebuiau sa si fie. Celelalte aspecte care te-au incantat pe tine (masina inchiriata la schimb pana iti repara masina ta, plata benzinei ) sunt normale pentru un dealer de masini.

Buflea,
Educarea oamenilor prin umblatul la buzunare este cea mai eficienta metoda , dupa mine. Si mai este o chestie , care tine de subconstient, daca la inceput te temi sa nu platesti apoi te obisnuiesti cu o anumita conduita. America este considerata a tara libera, poti face ce vrei , numai ca daca acel ce vrei tu este contra regulilor trebuie sa platesti. In Romania este taman pe dos.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iulianm spune:

Petra, taman de un surub era vorba. Numai ca surubul respectiv era pozitionat strategic, na! N-am sustinut ca nu a fost serios deloc, ba a fost foarte serios ca a picat tocmai cind traversam o intersectie, noroc ca m-am putut tiri off road. Si nu, masina in caz de reparatii se inchiriaza prin asigurarea auto (asa-i acoperita), iar bonusurile si mai ales benzina au fost extra, nu le vad drept obligatia lor.

Insa ai mare dreptate cind scrii " si mai este o chestie , care tine de subconstient, daca la inceput te temi sa nu platesti apoi te obisnuiesti cu o anumita conduita". Asta e aici, in foarte multe cazuri s-a depasit nivelul lui "civilizatia se mentine cu biciul banului". [buflea, no offense]. Eu am fost in destule situatii in care rambursarea a venit inainte ca eu sa fi deschis gura sa ma pling (majoritatea cazurilor legate de restaurant sau hotel). Au pre-intimpinat asta, poate n-am eu o poker face

Mianna, sincer- nu mai tin minte exact cum gindeam inainte de plecare. Stiu ca ma enervam repede si foarte des, eram asa, un soi de butoi cu pulbere ambulant. Cred ca aveam expectatii similare (cu ce am aici), insa raspunsul partii adverse era diferit.
Tu poti sa scrii foarte clar despre lucruri, ori sistem, ori mentalitate, insa uiti ca tu esti in mijlocul lor, te lovesti zilnic de ele. Dintre noi, astia plecati, unii am facut-o mai demult, putem fi foarte rupti de realitatea ta. Si legat de claritate, la fel, tu poti sa vorbesti corect si clar, unii dintre noi insa pot avea probleme de intelegere, una ca traiesc in alta parte (sistem, mentalitate, cultura), doi ca pot exersa limba romana foarte putin, nici macar saptaminal.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mianna spune:

de cat exercitiu e nevoie de a vedea diferenta intre "clientul CU review" si "clientul FARA review"? (se vede nitel mai clar asa? )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iulianm spune:

Citat:
citat din mesajul lui mianna

de cat exercitiu e nevoie de a vedea diferenta intre "clientul CU review" si "clientul FARA review"? (se vede nitel mai clar asa? )


Asculta, priveste si taci!...
Din brate fa-ti aripi de fier
Si zboara cu ele spre cer!...




Eu cred ca m-ai bagat intr-o oala de care nu apartin Tu nu ai citit parerea mea de reviews? Si eu tot asta am sustinut, cine greseste, plateste.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petra spune:

Iulianm,
Nu vreau sa insist prea mult, nu stiu cum este exact la dealerul tau, dar in gerenral dealerii au 2-3 masini ale lor pe care le dau personalor care lasa la ei masinile la reparat. In general cam o zi , si totul este pe "cheltuiala" lor! Am pus in ghilimele pentru ca sunt sigura ca in preturile pe care le au dealerii au inclus totul, chiar daca pe hartie apare ca fiind discounturi sau free! Eu am avut de vreo 3-4 ori masinile lasate la dealeri pentru revizii si pentru ca erau aglomerati si timpul de asteptare era mai mare de 60 de minute, i-au oferit sotului alta masina la schimb sa se duca sa-si vada de treaba pana era gata masina noastra.
De obicei depinde mult de managementul de acolo si cat de pusi pe castiguri sunt.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iulianm spune:

Citat:
citat din mesajul lui petra

Iulianm,
Nu vreau sa insist prea mult, nu stiu cum este exact la dealerul tau, dar in gerenral dealerii au 2-3 masini ale lor pe care le dau personalor care lasa la ei masinile la reparat. In general cam o zi , si totul este pe "cheltuiala" lor! Am pus in ghilimele pentru ca sunt sigura ca in preturile pe care le au dealerii au inclus totul, chiar daca pe hartie apare ca fiind discounturi sau free! Eu am avut de vreo 3-4 ori masinile lasate la dealeri pentru revizii si pentru ca erau aglomerati si timpul de asteptare era mai mare de 60 de minute, i-au oferit sotului alta masina la schimb sa se duca sa-si vada de treaba pana era gata masina noastra.
De obicei depinde mult de managementul de acolo si cat de pusi pe castiguri sunt.

La toti numai bine!


Petra, eu vad toata discutia asta ca pe un schimb de informatii.

In legatura cu service-ul de la dealership, I beg to differ. Din experienta mea, majoritatea firmelor auto, pt regular maintenance (verificarile care se fac la fiecare 300 miles/3months, care vine prima) nu ofera masina la schimb. Tu zici 2-3 masini de dat spre folosire, ai idee cite masini vin zilnic in service? Pt inspectiile periodice ori reparatiile mai lungi?

Masini la schimb, ca sa-ti inlocuiasca masina ce o lasi la service pt inspectie, in mod normal, dau doar firmele gen Lexus, Acura, Audi, BMW, Porsche, etc. E prevazut in contractul de cumparare a masinii. Trebuie sa precizezi ca vrei masina la schimb cind faci programarea pt inspectie, ca sa aiba masinile pregatite. In plus, daca service-ul reprezentantei este la distanta (in urmatorul oras, distante in jur de 50-80 miles), atunci service-ul trimite sofer cu masina de schimb unde ceri tu (acasa sau la job) si se face trade-ul. Si dupa reparatie, se face schimbul invers. Dar astea sunt firme considerate de lux, si serviciul asta intra in vinzarea masinii. Cel putin asa se intimpla in statul in care locuiesc, dar ma indoiesc ca e politica locala.

Daca tu ai avut parte de asemenea serviciu pt firmele hai sa le spunem normale, foarte frumos. Eu insa nu am intilnit asa ceva oferit by default, in afara unui contract special, or contra cost. In cazul meu (plus sotul din dotare, dar experiente separate), prin locurile in care am locuit, firme ca Honda, Toyota, Mazda, Chevy, Subaru, etc., ofereau shuttle, in caz ca reparatia dura mai mult decit erai dispus sa astepti. Erai dus acasa ori la servici, si cind era reparatia gata, te aduceau inapoi sa-ti ridici masina.

OK, am discutat de instalatori, de mecanici, care-i urmatoarea categorie profesionala ?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petra spune:

Citat:
citat din mesajul lui iulianm

Petra, eu vad toata discutia asta ca pe un schimb de informatii.

In legatura cu service-ul de la dealership, I beg to differ. Din experienta mea, majoritatea firmelor auto, pt regular maintenance (verificarile care se fac la fiecare 300 miles/3months, care vine prima) nu ofera masina la schimb. Tu zici 2-3 masini de dat spre folosire, ai idee cite masini vin zilnic in service? Pt inspectiile periodice ori reparatiile mai lungi?
Masini la schimb, ca sa-ti inlocuiasca masina ce o lasi la service pt inspectie, in mod normal, dau doar firmele gen Lexus, Acura, Audi, BMW, Porsche, etc. E prevazut in contractul de cumparare a masinii. Trebuie sa precizezi ca vrei masina la schimb cind faci programarea pt inspectie, ca sa aiba masinile pregatite. In plus, daca service-ul reprezentantei este la distanta (in urmatorul oras, distante in jur de 50-80 miles), atunci service-ul trimite sofer cu masina de schimb unde ceri tu (acasa sau la job) si se face trade-ul. Si dupa reparatie, se face schimbul invers. Dar astea sunt firme considerate de lux, si serviciul asta intra in vinzarea masinii. Cel putin asa se intimpla in statul in care locuiesc, dar ma indoiesc ca e politica locala.

Daca tu ai avut parte de asemenea serviciu pt firmele hai sa le spunem normale, foarte frumos. Eu insa nu am intilnit asa ceva oferit by default, in afara unui contract special, or contra cost. In cazul meu (plus sotul din dotare, dar experiente separate), prin locurile in care am locuit, firme ca Honda, Toyota, Mazda, Chevy, Subaru, etc., ofereau shuttle, in caz ca reparatia dura mai mult decit erai dispus sa astepti. Erai dus acasa ori la servici, si cind era reparatia gata, te aduceau inapoi sa-ti ridici masina.

OK, am discutat de instalatori, de mecanici, care-i urmatoarea categorie profesionala ?

"Double, double, toil and trouble; fire, burn; and caldron, bubble."

Vorbeam despre inspectiile periodice care nu ar trebui sa dureze prea mult, si masina iti este oferita daca timpul de asteptare este peste timpul normal unei revizii. Asa a fost in cazul nostru, revizia a durat decat timpul estimat de ei initial si ca sa nu stea sotul meu acolo i-a oferit masina sa plece in treaba lui in loc sa stea acolo degeaba 3 ore.Nu a trebuit nici o programare, pentru ca nu aveau de unde sa stie dinainte ca revizia v-a dura mai mult decat normal .
Au fost chestii benefice pentru ca asa am mai vazut si noi cum merg diferite masini care ne placeau, dar dupa plimbari de astea gratuite ne mai schimbam parerea.

Deci, dupa cum spui si tu am discutat despre instalatori, mecanici auto cine vine la rand ??? Pe mine ma mananca sa discut despre medici si asistente - dar ma abtin pentru ca iese cu scandal de la un asemenea subiect. Deci subiect tabu aici pe forum !
Eu as zice sa discutam despre profesori/invatatori !?
Sa vedem ce zice si initiatoarea subiectului, ca doar ea a deschis subiectul!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Carolyne spune:

Petra si eu vin sa sustin discutia dr-asistente daca ne-o luam in freza norocul nostru ca e doar virtual si nu trebuie sa apelam la insurance-ul de sanatate

Eu stiu de la o prietena care lucreaza in spital ca un tip de inhaler la pret de spital costa 96$, iar spitalul taxeaza pacientul/insuranceul cu 650$.
Un tub de crema X este 20$, iar spitalul taxeaza peste 300$ si pot sa va mai dau exemple.
O fi calitate, nu tot timpul dar e tare scuuuuump platita.

Si sunt in asentimentul lui Buflea cu insuranceul lunar de 1000$. Niste vicini de-ai mei platesc 1100$/luna din buzunar pentru ca amandoi sunt peste 50 de ani si el are diabet (e doar pe tablete nu pe insulina).
Deci plateste din buzunar toti banii, deoarece este self-employed.
Cati self-emplyezi din astia pot plati suma asta pe luna?

Cat despre ce a promis Obama cred ca este promisiune electorala, nu ca nu vrea el, dar companiile farmaceutice si insurance companies dicteaza piata, nu Obama...

Pana nu colapseaza de tot sistemul de sanatate din US nu se va indrepta (ma refer la accesibilitate). Ma deranjeaza enorm ca esti taxat cu atat mai scump cu cat insuranceul este mai bun, iar daca platesti cash atunci este alt pret.
Sanatatea in Us este o poveste fara sfarsit...

Mergi la inceput