Clientul nostru ...
Raspunsuri - Pagina 4
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/buflea/buflea.jpg)
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui ariadna33 Intrebarea este cum se regleaza o piata daca acei consumatori care ar trebui sa emita o opinie conform cu realitatea n-o fac? Exact ca si celelalte persoane care au intrebat, intreb si eu: daca eu as vrea sa caut o firma profesionista si ma iau dupa opiniile clientilor si 99% din clienti sunt ca buflea, nu-i asa ca iau teapa? |
Nu, nu este teapa, pentru ca eu, buflea, am schimbat mesajul dar nu am mintit. Nu am mai scris toate amanuntele - am scris ca timpul de raspuns a fost foarte bun (ceea ce e adevarat) si ca instalatia de AC a fost reparata (ceea ce iar este adevarat) ...cand a trebuit sa ii dau stele, i-am dat 3.5 stele din 5 - ceea ce in opinia mea este sincer.
P.S. Ma bucur sa aud ca si in Romania se livreaza servicii de calitate - poate ar trebui evidentiate mai mult ...uite si mama mea si-a pus AC si nu a fost multumita, daca stiam de cei pe care i-ai folosit tu ...
Ai dreptate, clientul roman trebuie sa invete sa dea un feedback pentru altii - ceea ce iar e chestie de cultura, mi-e teama ca romanul spune "lasa-ma domnule cu stelele tale, eu n-am avut nici un indiciu cand l-am ales pe asta, problema mea e rezolvata - ce ma intereseaza de aia de dupa mine"
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
petra spune:
Buflea,daca compania respectiva daca lucra mult cu comenzile on-line , normal ca-i pasa de review-ul primit pe net ca doar de acolo isi agatau clientii. Oricum eu ma intreb cum ai putut refuza sa primesti 500 dolari inapoi , multumindu-te cu doar aia 230. Il aveai la mana si nu avea grija ca el daca ti-a data asa usor inapoi jumate din suma, cu ce ramanea erau incluse toate preturile reparatiei.
Noua n-i s-a stricat o piesa (nu stiu exact ce) sotul meu a scos-o si a comandat-o la o firma tot pe internet care ne-a costat acolo 286 dolari plus shipping. Norocul nostru a fost ca piesa a venit stricata din cauza transportului si am returnat-o primind banii inapoi. Pentru ca nu puteam sta fara A.C. cineva i-a recomadat sotului un depozit se unde se aprovizioneaza firmele. Acolo sotul meu a cumparat aceeasi piesa la pretul de 63 dolari + taxe.
Deci sa tot faci afaceri de astea pe Internet.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/XIO/XIO.jpg)
XIO spune:
Bine, hai sa va povestesc ceva din Romania.
Primesc un laptop Assus eeePC din America, cu Linuxul instalat pe el. Mie imi convine, totul roz. Ma gandesc sa cumpar de la Orange internet mobil, ca si asa eram plecata toata ziua. Merg la Orange, unde aveau oferta tocmai laptopuri ca al meu cu internetul mobil. Evident la un pret cel putin triplu fata de ala din America. La Orange il gasesc pe un fost coleg de liceu. Amabil, cumpara prietenul meu un telefon, ne ajuta baiatul cu date despre abonament si ce putem schimba. Zic hai sa iau si netul de aici.
Bun aleg un modem care era si stick de 2G. Ma intreaba una alta de laptop si aflu ca merge modemul doar pe nu stiu ce instalat de ei , pe scurt, cumpar un modem care nu imi placea doar pt. ca se presupunea ca merge cu programul meu. facem contractul pe 2 ani si plec. Incerc acasa netul, nu merge. Aflu ca de fapt trebuie sa-mi instalez Windows-ul, ca altfel nu prea am sanse.
Merg, imi instalez windowsul pe el(100 ron) si ma gandesc sa merg sa imi schimb si modemul, daca tot din vina lor l-am luat pe asta. Ajung acolo, colegul nu era, merg la un baiat de la pult. Imi spun of-ul, si ca as vrea in loc de modemul asta modemul cu stick din moment ce oricum a trebui sa imi pun windowsul ca sa pot folosi netul de la ei . Raspuns stupefiant
"nu se poate". pai de ce? Pai eu am facut contractul pe modemul ala, si nu se poate schimba pt. ca trebuie sa faca alta factura , e alt model bla bla bla.
Zic bun, dar eu am vrut modemul cu stick si din greseala si dezinformarea celor de la orange l-am luat pe celalalt. Din moment ce a trebuit sa imi schimb programul de pe laptop ca sa mearga netul mi se pare corect sa imi schimbe modemul.
Nu.
sa merg la superiori n-am putut, ca deh, era vorba despre colegul meu si nu vroiam sa ii fac probleme.
Tot la Orange imi cumpar un telefon la oferta, cand il incerc, acasa, se auzea aiurea din difuzor, vocea era distorsionata rau si nu puteam vorbi. Ma intorc la Orange sa imi schimbe telefonul. Nu se poate! Trebuie sa il dau in service. Zic bun, dar stricat l-am luat de la voi, nu e normal sa il schimbati? Nu, scrie in contract ca daca telefonul are ceva si e in garantie il duc la service.ca s-a stricat, deci trebuie reparat. Ii spun omului ca nu "s-a stricat" , ci l-am cumparat stricat. M-am dus si la protectia consumatorului, au dat din umeri ca daca imi ofera service de ce nu-l duc. Zic pai bun, ce fac, cumpar o marfa stricata si ei se ofera sa mi-o repare? A dat din umeri.
in consecinta telefonul a ajuns in service. Pe langa faptul ca l-am luat stricat de la ei, am si stat fara telefon pana l-au reparat.
Clientul nostru stapanul pe la tine, Buflea, ca la noi de multe ori e invers.
***Fur is for petting**
http://www.flickr.com/photos/greecky/?saved=1
http:/www.4animals.ro/ajuta.html/ www.adoptiicaini.ro www.adoptiipisici.ro
www.accesoriisihaine.blogspot.com
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/ariadna33/ariadna33.jpg)
ariadna33 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui buflea mi-e teama ca romanul spune "lasa-ma domnule cu stelele tale, eu n-am avut nici un indiciu cand l-am ales pe asta, problema mea e rezolvata - ce ma intereseaza de aia de dupa mine" |
Romanul a progresat si el o data cu civilizatia. Romanul are internet. Romanul isi alege furnizorii in mare parte de pe internet. Putini romani mai cumpara ziare in acest scop. Chiar si romanii mai in varsta. Si cauta indicii pe internet despre furnizorul ales de el si aceste indicii ii pot influenta alegerea furnizorului.
Iti dau un exemplu, caut un medic bun pe net, gasesc unul care are numai opinii favorabile si ma hotarasc sa ma duc la el. Problema mea de sanatate este foarte importanta si daca as fi gasit chiar si o singura opinie nefavorabila as fi renuntat si as fi mers la alt medic. Daca unul din cei ce a postat impresii despre acel medic ar fi postat un mesaj neadevarat, ceva de genul ca l-a operat cu succes, omitand sa spuna ca inainte de asta i-a scos din greseala apendicele in loc de fiere si a trebuit sa-l mai opereze inca o data ca sa rezolve problema, atunci eu as fi fost in situatia de a nu cunoaste adevarul.
despre asta e vorba...
***************** Cand prezentul va fi trecut, visele vor deveni realitate*****************
![](mamica.gif)
![](buggy.gif)
![](buggy.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/buflea/buflea.jpg)
buflea spune:
Citat: |
citat din mesajul lui XIO Tot la Orange imi cumpar un telefon la oferta, cand il incerc, acasa, se auzea aiurea din difuzor, vocea era distorsionata rau si nu puteam vorbi. Ma intorc la Orange sa imi schimbe telefonul. Nu se poate! Trebuie sa il dau in service. Zic bun, dar stricat l-am luat de la voi, nu e normal sa il schimbati? Nu, scrie in contract ca daca telefonul are ceva si e in garantie il duc la service.ca s-a stricat, deci trebuie reparat. Ii spun omului ca nu "s-a stricat" , ci l-am cumparat stricat. M-am dus si la protectia consumatorului, au dat din umeri ca daca imi ofera service de ce nu-l duc. Zic pai bun, ce fac, cumpar o marfa stricata si ei se ofera sa mi-o repare? A dat din umeri. in consecinta telefonul a ajuns in service. Pe langa faptul ca l-am luat stricat de la ei, am si stat fara telefon pana l-au reparat. |
Sa stii ca si aici este la fel - in general, in functie de produs, daca se strica in perioada de garantie, ti-l repara pe gratis ...daca nu se poate repara sau ii costa pe ei reparatia mai mult decat un produs nou, atunci iti da un produs nou.
Am spus in functie de produs - din aceleasi motive de cost - daca costul reparatiei este mai mare ca a produsului in sine, iti da unul nou.
Imi aduc aminte cand am venit aici, in primul an ...barbata-meu lucreaza in IT ...si cu obisnuintele romanesti, orice se strica, incerca sa repare. Desfacuse o tastatura si o sufla, o curata ...il vede seful lui si il intreaba - cat costa o tastatura noua ? Pai $15 ... cu cat te plates eu pe tine pe ora - pai cu dublu - atunci de ce ma faci sa pierd bani / Du-te si cumpara una noua si de timpul ramas ocupa-te de altceva.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/alina023/alina023.jpg)
alina023 spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui buflea
Exact asta era scopul mesajului meu ... am vrut sa arat ca nici aici lucrurile nu merg unse, meseriasii gresesc, dar cumva, piata se regleaza singura. Nu stiu de ce, in Romania, clientul parca nu conteaza - ii dai meseriasului acasa si mancare si o bere si ciubuc si 100 de multumiri pentru ca ti-a facut treaba. De parca ti-a facut o favoare ... |
Totusi...numai mie mi se pare ca ce a facut respectivul nene suna putin a mituire?
![](chatterbox.gif)
![](icon_smile_big.gif)
Alina, mami de Ana Antonia
![](zana.gif)
![](hagi.gif)
Ana, minunea mea iubita
![](hippi.gif)
![](rok.gif)
Povestea nasterii Anei
![](bibe.gif)
**************************
Siluan, randunel de pe DC, are nevoie de ajutorul nostru pentru a trai! Nu-l refuzati!!
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/ariadna33/ariadna33.jpg)
ariadna33 spune:
Da, asa este, asta-i meteahna romanului, el se pricepe la absolut orice! Daca se strica ceva la baie, sigur se apuca sa demonteze sa arate sefului cat de priceput este el... Pai daca-i softist, el trebuie numai soft sa faca, asta-i munca pentru care e platit.
In companiile mari nu ai voie sa schimbi un bec daca se arde in birou, chiar daca e simplu de facut. Trebuie sa-l chemi pe electrician care pentru asta e platit, sa schimbe becul.
Dar sa nu ne abatem de la subiect si de la mesajul acestuia! O piata de consum isi echilibreaza cererea si oferta pe baza INFORMATIEI. Ca de aia se spune ca un om informat face cat doi... Dar ce ne facem daca informatia e disorsionata? Si piata se echilibreaza distorsionat, adica cei mai putin performanti vor avea mai multi clienti si acestia vor fi nemultumiti. Desigur ca la un moment dat va iesi la iveala faptul ca firma X are fisuri, dar pana atunci, te-ai gandit cati potentiali clienti vor deveni in viitor clienti nemultumiti pe baza opiniei tale?
***************** Cand prezentul va fi trecut, visele vor deveni realitate*****************
mamy de gemenasi dragalasi
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/XIO/XIO.jpg)
XIO spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui buflea
Sa stii ca si aici este la fel - in general, in functie de produs, daca se strica in perioada de garantie, ti-l repara pe gratis ...daca nu se poate repara sau ii costa pe ei reparatia mai mult decat un produs nou, atunci iti da un produs nou. Am spus in functie de produs - din aceleasi motive de cost - daca costul reparatiei este mai mare ca a produsului in sine, iti da unul nou. Imi aduc aminte cand am venit aici, in primul an ...barbata-meu lucreaza in IT ...si cu obisnuintele romanesti, orice se strica, incerca sa repare. Desfacuse o tastatura si o sufla, o curata ...il vede seful lui si il intreaba - cat costa o tastatura noua ? Pai $15 ... cu cat te plates eu pe tine pe ora - pai cu dublu - atunci de ce ma faci sa pierd bani / Du-te si cumpara una noua si de timpul ramas ocupa-te de altceva. |
Buflea, era cumparat stricat din magazin!!! Mi se parea normal sa imi dea altul nou, ca sunt banii mei si cumparam un produs in stare de functionare.
***Fur is for petting**
http://www.flickr.com/photos/greecky/?saved=1
http:/www.4animals.ro/ajuta.html/ www.adoptiicaini.ro www.adoptiipisici.ro
www.accesoriisihaine.blogspot.com
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
adelamaria spune:
Hai, mai fetelor din Romania...o stiti pe aia cu "strugurii sunt acri?" Cam asa or sa spuna despre noi cei din tarile civilizate... Ce tot avem de comentat?...
Nu, nici mie nu-mi suna bine ce s-a intamplat cu instalatorul...imi suna a "mica intelegere" - eu ies bine, tu iesi bine, ce mai conteaza fraierii ailalti?
Bine, exagerez putin, dar eu asa inteleg. Cred ca mai cinstit ar fi fost sa fie retras reviewul negativ cu totul; faptul ca ai acordat doar 3.5 stele din 5 e ok, ma duce cu gandul ca ceva n-a mers, dar in graba mea de a gasi un furnizor de servicii e foarte posibil sa pun mai mult accent pe review (care e scris negru pe alb) decat pe numarul de stelute care poate insemna orice, inclusiv ca nu mi-a placut culoarea uniformei instalatorului
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/alina023/alina023.jpg)
alina023 spune:
Adela, n-are nimic a face cu "strugurii sunt acri"! Dimpotriva! Am asteptari poate prea mari... Cred ca asta-i baiul! :)
Eu ma gandesc ca nu-i prea corect din punctul de vedere al celui care va apela ulterior la respectivul meserias. Dar sunt multe de despicat in 14 si probabil ca e doar o senzatie de-a mea...gresita.
Alina, mami de Ana Antonia (06 Dec 2007) si Luca nazdravanul
(14 Feb 2003)
Ana, minunea mea iubita Luca, iubitul mamei drag!
Povestea nasterii Anei
**************************
Siluan, randunel de pe DC, are nevoie de ajutorul nostru pentru a trai! Nu-l refuzati!!
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)