Aspirante optimiste > 20!Felicitari Anaxena!(537)
Raspunsuri - Pagina 12
Lia73 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui didi32 Lia, pe medicul meu il cheama Albu Dragos, nu Dinu, s-ar putea sa nu fie acelasi. Acum am vazut ca si Nico mi-a zis tot de Albu Dinu. Happymum, multumesc pt ajutor, dar cred ca sunt medici diferiti. Nu-mi vine sa cred ca e atata lume care a sarit sa m-ajute! Parca-mi pare rau ca m-am isterizat asa, sunt probleme mult mai grave la alte fete, of... Multumesc din suflet tuturor fetelor in devenire |
intotdeauna problemele noastre ni se par mai mari de cat ale celorlalti
e normal
Am avut un paunel frumusel si dragalas
Dumnezeu mi l-a luat sa ii fie ingeras!! pozulici
Tu Maica si Fecioara primeste-ma la Tine,
Ca Tu esti Preacinstita, ma aperi si pe mine
Ajuta-ma sa sufar ajuta-ma sa lupt
Si sa ma rog la Tine cu glas neintrerupt.
Puternica Stapana, doar Tu poti sa ma ajuti
Cu ruga Ta fierbinte spre Fiul cel de Sus.
ASPIRANTA PANA-N MADUVA OASELOR
happymum spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui Lia73
de la alcosan?? Am avut un paunel frumusel si dragalas Dumnezeu mi l-a luat sa ii fie ingeras!! pozulici Tu Maica si Fecioara primeste-ma la Tine, Ca Tu esti Preacinstita, ma aperi si pe mine Ajuta-ma sa sufar ajuta-ma sa lupt Si sa ma rog la Tine cu glas neintrerupt. Puternica Stapana, doar Tu poti sa ma ajuti Cu ruga Ta fierbinte spre Fiul cel de Sus. ASPIRANTA PANA-N MADUVA OASELOR |
Sp. Cl. "Prof. Dr. Panait Sirbu" - Giulesti
Clinica Sanorur
happymum spune:
mie mi l-a recomandat doctora mea de dinti. mi-a zis neaparat cand o fi la eco morfofetale - daca o fi vreodata in viata asta zic eu - sa merg la el.
didi32 spune:
Citat: |
citat din mesajul lui happymum mie mi l-a recomandat doctora mea de dinti. mi-a zis neaparat cand o fi la eco morfofetale - daca o fi vreodata in viata asta zic eu - sa merg la el. |
Happy, si tu scriai mai demult la aspirante, asa-i?
in devenire
didi32 spune: