Avem castigatorii la concursul I love DC

Avem castigatorii la concursul I love DC | Autor: desprecopii

Link direct la acest mesaj

dragii mei,
Incepand din acest moment a inceput votarea si tine pana la 4 august.
Fiecare votant (membru inregistrat) primeste 100 de puncte pe care le distribuie votand pozele lui preferate.

www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?folder=I love DC&page=0" target="_blank">AICI ALBUMUL DE VOT

AICI CLASAMENTUL in acel moment

succes


**************
Linkurile mele: Supereva.ro | Blogul meu | www.facebook.com/#!/desprecopiicom" target="_blank">DC pe Facebook

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihai_iacobs spune:

Deci ori sunt eu mai incet la minte ....ca vorba aia sunt medic si cu matematica e mai greu , dar eu nu pot sa votez. Adica daca dau voturi mi se spune ca trebuie sa fiu membru...si eu ce sunt ? nu sunt membru atata vreme cant sunt logat si pot participa la forumuri? te rog daca se poate sa ma lamauriti careva ca.......asa sunt eu mai incet ..Multumesc mult


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ana_a spune:

oh...s-ar putea, sa fie vorba despre numarul prea mic de mesaje pe care le ai postate pana in momentul in care au inceput votarile la acest concurs.


bucatica mea!
proud

a inceput votarea! daca va place: www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?folder=I%20Love%20DC&page=0" target="_blank">ana-1 si ana-2

Povestea afiselor noastre :

Operatiunea: I Love DC!
O poveste cu si despre stejarii DC!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancadragoman spune:

pot vota si useri cu 0 mesaje?
Mai exact bewitched

anca de Maria Alexandra (4 noiembrie 2007)
poze si filmulete
povestea nasterii
www.totsites.com/tot/mariadragoman" target="_blank">eu sunt Maria
www.onetruemedia.com/otm_site/start" target="_blank">Montaje Mariuca


BAZAR UNIC!!!

858 SMS PENTRU COPII!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura25 spune: