Overbooking anuntat cu 2 zile inainte

Overbooking anuntat cu 2 zile inainte | Autor: roxana c.

Link direct la acest mesaj

Buna dimineata, dupa cum se vede, e ora 6. 30 si nu pot dormi desi am adormit dupa ora 4 azi- noapte. Cauza?...Uitati despre ce e vorba:

Ca tot omul, vara e sezonul vacantelor. Anul trecut am fost in Bulgaria, la Duni, la hotel Marina Royal Palace si ptr ca totul a fost ok inca de atunci ne hotarasem sa mergem tot acolo si vara asta. Zis si facut: inca din ianuarie cand iarna era in toi am inceput sa caut oferte, dar ptr ca fusesem multumiti de agentie anul trecut am hotarat sa facem rezervarea tot prin ei. Agentia se numeste Giramondo si e din Iasi. Contractul mi l-a trimis pe fax, l-am semnat si i l-am trimis inapoi tot pe fax, factura am primit-o pe mail, am dat avansul pe 16 februarie sau...aproximativ ( factura emisa in 15 februarie, dupa care am platit avansul, nu retin exact data, am toate documentele stranse oricum)

Apoi in aprilie- pe la jumatatea lunii...explodeaza bomba: incep anularile unuor rezervari facute , unele si achitate. Eu nu achitasem inca pe vremea aceea. M-am bucurat foarte tare ca nu-s printre nefericitii carora li se anulasera sejurul, am vorbit cu cineva de la agentie toata perioada, m-au asigurat ca se intampla la altii, dar lor nu, niciodata nu li s-a intamplat, asa ca - crezand in agentia pe care o credeam serioasa- pe 26 aprilie achit si diferenta de bani. Intre timp cineva de pe un alt forum scrisese ca tour- operatorul prin care aveam rezervarea a avut cele mai multe anulari, dar fiind cineva care lucra la o agentie care la randul ei avusese anulari, si crezand ca proasta in agentia mea, am crezut ca invidia din el il face sa spuna asta, mai ales ca intre cei care anuntau anulari pe diverse forumuri, nimeni nu avea acelasi tour-operator ca mine, asa ca asta m-a facut sa fiu foarte increzatoare( asa este, rau e cand esti prost)

Deci pana sa achit in intregime, primesc asigurarea de la persoana de contact din agentie ca totul e ok.

In urma cu vreo luna, aceiasi persoana de contact pe care o am in lista de mess ma anunta ca pot sta linistita ca a sunat la hotel si s-a interesat, iar rezervarea mea e ok- asta dupa ce-i spusesem ca sunasem eu si n-au vrut sa-mi dea detalii, ma trimisesera la agentie.

Saptamana trecuta, afland de la niste prieteni ca pleaca la Duni, la acelasi hotel, ii rog sa intrebe la receptie si de noi, sa pot merge acolo linistita, tinand cont ca am 3 copii, intre 13 si 3 ani jum.

Si...ma anunta sambata ca nu sunt pe listele hotelului cu rezervari. Pana luni cand am putut lua contact cu cei din agentie am stat ca pe maracini, dar tot credeam ca e o greseala, ca-s seriosi, mai ales ca in contractul facut si semnat cu ei se spune clar ca orice modificare trebuie anuntata cu cel putin 15 zile inainte de inceperea sejurului.
Si luni la prima ora...sun. Cea cu care tinusem legatura pana atunci avea telefonul de la agentie inchis, asa ca sun pe nr ei si aflu ca e in concediu ptr ca sambata are nunta. Stiam ca pe 3 iulie are nunta, chiar imi spusese ca isi va lua concediu cu 2-3 zile inainte, nu de la inceputul saptamanii. Oare coincidenta sau stia ce urma?

O intreb daca a avut cazuri sa ii fie anulate sejururi inainte cu cateva zile, si spre uimirea mea , unde pana atunci sustinea ca nu au mai avut niciodata cazuri, altii da, dar ei...nu..., atunci imi spune ca a mai avut, dar ca i-a redistribuit la un hotel in Pomorie unde pretul e mai mare ca la Duni, dar date fiind imprejurarile nu le-a mai cerut diferenta.

Sun agentia, vorbesc cu altcineva, care am vazut pe situl lor ca este administratorul agentiei, imi spune ca se va interesa si ma va anunta.

Culmea e ca luni am sunat de vreo 2 ori, la pranz si spre seara, sa vad daca au aflat ceva si ...nu stiau nimic, nu primisera raspuns nici ei.
Ieri dimineata...imi da vestea: mi s-a anulat contractul, dar...imi poate da la Pomorie..bla- bla- bla...ca-i mai scump mai bine, mai...intre timp aflasem ca la Pomorie e teapa cea mai mare, chiar la hotelul unde voiau sa ma duc eu si am spus din start ca nu vreau in alta parte. atunci imi spune ca daca vorbeste cu tour- operatorul si mai sunt locuri la Marina Beach, hotelul de langa Palace, sunt de acord sa ma mut acolo? Raspund ca da, si cu toate ca imi spune ca va afla imediat ...ma suna peste vreo 3 ore, dupa telefoane date de mine si de altcineva cu care urma sa plecam ( care are rezervarea la alt hotel in Duni, dar cu aceiasi agentie)

In sfarsit, aflu ca nu-s locuri pe nicaieri in Duni. Ii spun sa-mi trimita banii, imi spune ca ii va trimite in 3-4 zile dupa ce-i va primi de la tour-operator- ca sa vedeti culmea nesimtirii- apoi dupa ce suna si sotul si se ia de el ii spune ca ne va da banii in 1-2 zile, din contul lor, pe masura ce incaseaza.

Citesc undeva ca trebuie sa-mi dea si scris ca au anulat rezervarea sa n-am surpriza sa ma pomenesc ca va spune ca nu m-am prezentat eu la hotel si in felul asta sa nu mai vad niciun ban ( adica sa spuna ca eu am renuntat la sejur prin neprezentare). Ii cer asa ceva si-mi spune ca sa vedem poate ma hotarasc ptr alta destinatie, apoi imi va trimite foaia respectiva cu anularea. ( imi trimisese oferte ptr Grecia si Turcia)

Data inceperii sejurului era 1 iulie, adica maine, pretul achitat a fost de 1515 euro , cazare in suita, 2 adulti si 3 copii, 10 nopti.



Asta-i povestea, intrebarea mea si rugamintea ca sa-mi raspundeti cat mai repede ca nu am mult timp la dispozitie, este ca ce trebuie sa fac in cazul ca nu primesc ceva la mana ca am anulata rezervarea.

Apoi...as vrea sa le cer despagubiri, si ma gandeam ca daca as fi renuntat eu la sejur, cu 2 zile inainte de inceperea lyui, ma penalizau cu 100%^ din suma data, deci tot 100% vreau in plus ptr ca s-au folosit de banii mei si si-au batut joc.

Contractul incheiat si semnat cu agentia este www.giramondo.ro/informatii-utile/contractul-cu-turistul/28.html" target="_blank">aici

Va rog mult, ce parere aveti- cei care va pricepeti- ce sanse am sa primesc banii ptr despagubire, ce trebuie sa fac, unde sa ma duc, ce sa fac in caz ca pana diseara nu primesc nimic referitor la faptul ca au anulat ei, nicidecum eu.

Fug ca trebuie sa ma duc la serviciu, dar intru de acolo sa citesc.

scuze ptr eventuale greseli, nu mai am timp sa corectez.



Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns CorinaDani spune:

roxana, iata o postare "calda", a unui user de pe alt site, cel romanesc cu impresii de vacanta, cred ca stii despre ce vorbesc :-)))
daca ai norocul sa primesti cazare la Sunset Resort 5* in Pomorie, lucrurile nu stau asa rau...

"Am ajuns oarecum intamplator la acest hotel. Rezervarea a fost facuta de fapt pt Duni, Hotelul Marina Beach, insa vinerea dupa-amiaza, avand luni stabilita data plecarii, ma trezesc cu mailuri urgente si telefoane de la agentia de turism prin care am luat sejurul, ca au fost anuntati de "dragutii" de la Duni ca au facut overbooking si ca vor sa ne mute in alta statiune pt doua nopti. Adica doua nopti la Duni, apoi doua nopti in alta statiune. Cealalta varianta, pe care de altfel am si acceptat-o, a fost sa ne mute la Sunset Resort Pomorie. Ce ne-a convins a fost faptul ca am fost asigurati de catre cei de la agentia de turism (care fie vorba au dovedit ca sunt profesionisti, si pe aceasta cale le multumesc), ca vom beneficia de conditii asemanatoare, iar ca tariful pt perioada sejurului nostru este mai ridicat la Sunset Resort fata de Marina Beach, insa fara costuri suplimenatre in ceea ce ne priveste.

Asa ca luni de dimineata ne-am imbarcat in masinuta noastra si am plecat foarte relaxati catre Ruse. Pana in Ruse insa trebuie sa treci prin Giurgiu, unde (poate e doar impresia mea) am reusit sa ma indispun de proasta semnalizare pana la trecerea podului. Am trecut si podul, si ca tot romanul am vrut sa cumpar vigneta de la prima benzinarie (dubioasa) intalnita dupa vama: 20 leva pt o vigneta de 10 leva! Am refuzat si am cumparat-o de la o benzinarie Shell de pe centura orasului, bineinteles cu pretul oficial. Drumul in continuare pana in Varna a fost liber si per-asamblu bunicel. La sfatul unor prieteni care plecasera ceva mai devreme in aceasi zi am evitat centura Varnei, intrucat e rupta efectiv. In rest drumul a fost in conditii acceptabile. Am plecat dimineata apx la ora 9: 00, si am ajuns cam pe la ora 14: 30. Am respectat cam toate limitarile de viteza, si pot spune ca am evitat astfel cel putin 3 radare pe care le-am si vazut trecand pe langa ele.

Am gasit hotelul foarte usor, iar check-in a fost facut in cateva minute, foarte rapid. Am primit la receptie in semn de bun-venit cate un pahar de sampanie pt mine si sotie, iar pt fetita noastra de 2 ani un pahar de suc (nu stiu daca era suc sau nectar insa nu cred ca are importanta, gestul conteaza). Am primit "camera" la etajul 6 in corpul principal, cu vedere la mare, asa cum era si rezervarea initiala. De ce am pus "camera" intre ghilimele? Pt ca de fapt era un apartament. Baia cuprindea atat cada cat si dus. Chicineta avea frigider, congelator, cuptor electric, plita electrica cu hota, chiuveta, masina de spalat automata. Dormitor cu pat matrimonial, si un living cu o canapea si un fotoliu. Balconul imens, cu doua scaune si o masuta. Ideea e ca de cand a vazut sotia mea ce inseamna un aprtament, a luat hotararea ca de acum inainte vom sta numai in apartament. Foarte curat, ingrijit, totul functional. Curatenie zilnic, iar intr-una dintre zile ne-am intors la pranz cu fetita pe brate dormind chiar cand se facea curatenie, si nu stiau cum sa termine mai repede ca sa nu ne deranjeze.

Am primit la receptie si tot ce aveam de stiut referitor la All-inclusive intr-o brosura scrisa in engleza si germana. Lucru explicabil pe care l-am si constatat ulterior vazand cati turisti nemti erau cazati in hotel, si mai ales vazand meniul oferit zilnic. Meniu indeajuns de variat incat sa ai ce sa mananci din multe feluri, dar nici chiar din toate. Nu consum de obicei cam niciun fel de bauturi alcoolice, insa am profitat ca sunt in concediu si am gustat si bere, si vin, si chiar pot sa spun ca mi-au placut. Puteam lua masa all-inclusive la doua dintre restaurantele resortului, insa in incinta mai existau inca 3 restaurante cu plata. Sincer nu le-am incercat. In incinta restaurantelor se gaseau locuri fara problema, insa daca vreai sa mananci afara trebuia sa stai putin la vanat de locuri. De la nici o masa nu au lipsit fructele.

O surpriza foarte placuta a fost sa constatam ca au doua locuri de joaca amenajate pt copii, unul pt copii pana in 3 ani, si altul pt copii mai maricei, unde ii puteai lasa supravegheati contra unei taxe de 20 leva, sau daca ii supravegheai chiar tu nu plateai nimic. Fetele care faceau parte din staff foarte amabile, si chiar daca noi am ales sa stam cu copilul una dintre ele a stat cu noi si s-a jucat cu fetita noastra. Intr-una dintre seri au organizat o mini-discoteca pt copii nemti in spatiu deschis din zona dintre hotel si piscine, la care insa am participat si noi, si unde am avut placuta surpriza ca fata ce statuse cu noi la miniclub sa o cheme pe fetita noastra la joaca.

Trecand la alt capitol: piscinele. Foarte curate, erau ingrijite zilnic de dimineata. Pe baza unei cartele de la receptie am primit prosoape pt piscina. Trei prosoape, inclusiv pt copil. Lucruri mai inedite la piscine: trei topogane cu apa pt copii care mergeau dupa un anumit orar, un bazin care inconjura una dintre piscine special pt inotat, zone mai putin adanci speciale pt copii. Un minus pt piscina interioara referitor la temperatura apei: mie unul mi s-a parut foarte rece, si ca urmare nu am intrat in apa si nici fetita nu am lasat-o sa intre. Sotia a intrat, si ca urmare cateva zile dupa aceea a cam stranutat. Asta e, ea a vrut!

In ceea ce priveste locul de parcare am parcat fara niciun fel de problema chiar in fata receptiei, in zona ingradita din fata hotelului principal, fara a plati nici o taxa. Siguranta maxima.

Un singur incident, ca sa-i spunem asa, a fost ca intr-una din zile a fost oprita apa calda, de dimineata pana pe dupa-amiaza, iar motivul invocat a fost ca sunt probleme in oras. Cam stupid motivul, avand in vedere ca unii dintre prietenii nostri stateau la etajul 9 si aveau apa, am verificat la toaleta de la parter daca e apa calda, si bineinteles ca era, si mai ales ca vorbim de un hotel de 5 stele, care nu pot sa cred ca nu are centrala proprie.

Recunosc ca nu am facut baie in mare, asa ca nu pot sa va dau detalii referitoare la temperatura sau intrarea in apa. Insa va pot spune ca seara de la ora 19 incepeau sa curete plaja si sa o niveleze. Nisipul fin, putin cenusiu. Foarte curat pe plaja, pe malul marii insa se adunau peste zi alge, insa care erau stranse.

Alte metode de recreere in cadrul resortului: biliard, bowling, darts, contra cost, insa si tenis de masa gratuit (o masa - deci trebuie ceva noroc sa o prinzi libera).

Daca mai imi reamintesc si altceva mai revin, si sigur voi reveni si cu fotografii."



Corina - mami de printesa Lori ( 25.06.2007 )

"Oamenii eficienti sunt cei mai mari lenesi, dar sunt niste lenesi inteligenti" (David Dunham)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andries spune:

Daca te consoleaza cu ceva...eu am fost in Duni intre 9 si 20 iunie. Resortul este plin de romani, s-a facut overbooking, am vazut un grup cu 46 de camere anulate!! Cu autocare cu tot au plecat in alta statiune.

Cat despre sejur...nu mai e chiar ce a fost anul trecut, ia-ti banii inapoi si fa-ti alta vacanta, sincer. Pe mine m-a disperat "bataia pe mancare", daca poti sa-ti inchipui o familie cu 2 adulti, 2 copii ca-si luau cate 20 de prajituri pe masa? Efectiv mi s-a luat. Pacat de serviciile de cazare...ca erau bune.

Andries

Mergi la inceput