Aradence DC...! (144)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabitzica spune:

La multi ani Moni La mare sau pe unde esti de nu mai dai nici un semn? Sper ca esti bine sanatoasa
Clau mai iau si eu de mana cu tine acum, ca nici ei mei nu au voie la balaceala. Eu sunt in medical, deci arestata la domiciliu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns flavia ramona spune:

M-a lovit o stare ... m-am tot gandit zilele astea la bebe meu ... trebuia sa implineasca 2 anisori zilele astea. Oare cum ar fi fost viata mea acum daca ar fi fost si el?
Nu vreau sa va intristez, dar nimeni nu vorbeste despre ce a fost, ca si cand nu ar fi existat vreodata.

Mergi la inceput

Flavia eu m-am gandit la tine luna asta. Dar e un subiect delicat ... Nu cred ca vrea nimeni sa invarta cutitul in rana. Eu zic sa nu te mai gandesti ce ar fi fost daca...pentru ca iti faci numa rau. Viata merge inainte.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adablackcat spune:

Flavia . Imi pare rau...
Diana 11, si eu astept vremuri mai bune!
Clau, hai sa dormim impreuna ca nici eu nu ma mai satur de somn. Eu care eram o matinala inraita si nu-mi trebuia prea mult somn. Imbatranim??????

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Licurici drag plecat in cer

Ada, mami de Iulia (10 iulie 2003) si Vlad (6 mai 2006)

Mergi la inceput

Haideti la

Mergi la inceput

la toate.

Gabi, cateodata mai cad prada gandurilor de genu"ce ar fi fost daca?".
Cum sunt copii?

Diana11, ce repede a trecut concediul tau. Felicitari lui Ale pt mersul pe 2 roti.

Clau, Ada, dorm si eu cu voi. Parca nu ma mai satur de somn si parca nu am energie pt nimic.

Eu astept sa intru la o evaluare, a venit un nene la noi sa vada ce stim, cum ne prezentam si alte cele, iar eu nu am chef de nimic .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns X-ray spune:

la multi ani moni!
la muti ani tuturor sarbatoritilor zilelor trecute!