Epilepsie (2)

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns stefanut-08 spune:

Buna dimineata,

Multumesc mult ptr urarile de bine!! Va invit la o cafeluta in dimineata asta!!
Eu nu am petrecut deloc, au fost doar sora mea si mama la mine si am stat la povesti un pic. Mama a ramas si astazi la mine asa ca copiii mei sunt fericiti iar eu pot sa imi vad de proiectele ptr facultate. De saptamana viitoare incepe sesiunea.
Vio scriai cu cateva pagini in urma ca ce tanara sunt daca sunt studenta!! Nu e chiar asa, am 34 de ani dar cum aveam o diploma in litere iar acum lucrez in domeniul economic am zis ca nu e rau sa am si studii in acest domeniu. M-am inscris la facultate cand eram insarcinata gandindu-ma ca oricum stau cu bebe acasa si o sa am mult timp liber.Daca as fi stiut ce curs va lua viata mea nu as fi facut-o dar acum trebuie sa merg inainte si sa termin ce am inceput.
Am mare noroc de mama si de sora mea care ma ajuta cu Stefanutz in special. Si Irina este foarte atasata de mama ptr ca in casa ei s-a nascut si a crescut pana la 3 ani cand ne-am mutat in casa noastra.Ea abia asteapta week-endul sa mearga si sa doarma la bunici.
Catalina - mult noroc cu ambele diete si sanatate lui Robi. Am vorbit cu mama lui Filip care iti transmite salutari. Filip e un pic mai linistit acasa, e fericit ca a scapat de spital.
Stefanut doarme cate 2 ore la pranz dar noaptea se trezeste cel putin o data si sta treaz cate 1-2 ore. Nu plange niciodata noaptea, se joaca, se ridica in fundulet si priveste peste tot dar ptr mine este obositor. Cat despre somnul de pranz, intr-adevar cred ca activitatea creierului este haotica in timpul somnului ptr ca de fiecare data dupa ce adoarme misca manutele, picioarele, cateodata si capusorul ii tremura fin. Asta pana adoarme bine, cam dupa 15-20 minute de somn se linisteste.