Cum e sa nasti in Romania?

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Raluca, eu nu am auzit de 2000 RON (adica 500 euro) bani dati doctorului cand nasti la spital de stat decat in cazul unor super-somitati (profesori care apar pe la televizor...). Si, crede-ma, nici nu te poti baza pe ei ca vin la orice ora din zi sau din noapte (pai, daca tocmai sunt la televizor, n-o sa lase emisiunea pentru tine...). Sunt sigura ca poti gasi un medic bun care nu are asemenea pretentii. Si varianta cu medicul de garda nu este chiar un bau-bau, multe femei au nascut cu medicul de garda din diferite motive (de exemplu, pentru ca "somitatea" le-a lasat balta).

Multa sanatate tie si lui bebe.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lara_c spune:

Pai Raluca,
Pt ca tot vorbeai de ce li se ofera englezilor si altora gratuit....sa stii ca in UK nasti cu cine este de garda ( nu exista pretentii ...vreau cu x) si cu MOASA nu cu doctor.
Si crede-ma ca nu iti doresti sa cheme doctorul caci asta inseamna ca e ceva grav.Si oricum daca nimeresti pe vreunul de aici de la mine din Bangladesh sau India....( nu sunt rasista e vorba mai ales de unde au facut scoala si cateodata de cata engleza stiu sa te intelegi cu ei ,nu de culoarea pielii).A si cezariene...nu prea se fac. Nici cand e nevoie de ele...sau ff rar.
Iti zic din experienta.
Si da e gratuit. As fi preferat sa platesc ...oricat.