Burtici cu ursuleti de nov - dec 2010 (13)
Raspunsuri - Pagina 8
douradoudou spune:
de "nelipire" de placenta nu am mai auzit...decolare da dar
"nelipire" ..anyway eu am avut decolare(adica dezlipire) in sapt 6 la cealalta sarcina..si pt asta am stat 2 sapt in pat..fara efort..no way sa ridic ceva ...si luam utrogestan...pana la urma s-a lipit la loc
Alexa, mami de Maryam buburuza, ingeras in ceruri
10+
douradoudou spune:
chia daca mai am 2 sapt pana la eco eu ma duc maine...mi-e frica pt ca azi toata ziua m-a durut burta ..si am fost si racita rau...sper ca totul e bine
Alexa, mami de Maryam buburuza, ingeras in ceruri
10+
andreeacc spune:
Mirunam, ai grija de tine si nu ma face efort; incearca sa stai cat mai mult in pat.Nu ti-a recomandat utrogestan? Doamne ajuta sa fie bine!
douradoudou, sunt convinsa ca si medicul iti va spune ca esti bine.Incetul cu incetul vom ajunge la 40 de sptamani.
MSymo, felicitari! Sa creasca Diana mare si frumoasa!
Pentru fetele care se pregatesc de DT: se face o eco morfo de trim I si se recolteaza o eprubeta de sange; in functie de rezultatele de la eco si raspunsurile date pe chestionar se calculeaza riscul cu un soft (PRISCA ).
Referitor la faptul ca ar putea ca rezultatele sa nu fie cele dorite, eu as merge sa mai fac testul inca o data (de fapt eu am facut la CMU luni la iosup si il mai fac pe 26 si la Anais).Daca cele mai negre temeri s-ar confirma, desi mi-e ingrozitor numai sa ma gandesc, eu as renunta la sarcina.Nu cred ca pot mentine normalitatea vietii copilului meu mai mare in conditiile in care cel mic s-ar naste cu asemenea probleme.
Andreea, mami de baiat si 11+ cu
asa creste burtica
www.perfectnanny.ro/" target="_blank"> ... we care
numeioana spune:
Buna, fetele!
Raluca, curaj, mami, o sa fie bine. 3 bebei frumosi o sa ai!
Diana, sa ai o sarcina usoara, o sa fie bine de data asta!!